محمد شادکام: مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفتیم، پتانسیل امتیاز دریافت از پرسپولیس را داریم

به گزارش مجله آزات وب، محمد شادکام، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد که این تیم می تواند در آخرین بازی نیم فصل اول، از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

محمد شادکام: مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفتیم، پتانسیل امتیاز دریافت از پرسپولیس را داریم

محمد شادکام در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: خوشبختانه تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و در لیگ سال جاری هم نتایج خوبی گرفته ایم. شرایط روحی بازیکنان هم خوب است و همه ما انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس داریم. امیدوارم که در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و نیم فصل اول با شرایطی خوب برای ما به خاتمه برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تقابل با پرسپولیس در استادیوم آزادی برای آنها چالش سختی محسوب خواهد شد یا خیر، توضیح داد: پرسپولیس جزو تیم های پرقدرت فوتبال ایران است که حتی تا فینال آسیا هم پیش رفت. آنها تیمی یکدست و قوی هستند، اما ما هم از لحاظ فنی پتانسیل بالایی داریم و می توانیم در این بازی امتیاز بگیریم. ما سال جاری مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفته ایم. سال جاری استقلال را شکست دادیم و مقابل پیکان و ذوب آهن هم برنده شدیم. در بازی با پدیده و سپاهان نیز بازنده نشدیم. اطمینان دارم که در این بازی هم می توانیم امتیاز بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی شادکام در رابطه با اینکه سال جاری در بازی های کمی در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته است، اعلام نمود: من باید تابع تصمیم سرمربی باشم. هر وقت بازی کردم، نهایت کوششم را به خرج دادم تا تأثیرگذار باشم. قطعاً بیشتر کوشش خواهم کرد تا بیشتر به تیمم یاری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 122

به "محمد شادکام: مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفتیم، پتانسیل امتیاز دریافت از پرسپولیس را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد شادکام: مقابل تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفتیم، پتانسیل امتیاز دریافت از پرسپولیس را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید