مدیر عامل هلدینگ خبری روسیه امروز: مرضیه هاشمی تنها به جرم کار کردن در ایران بازداشت شده است

به گزارش مجله آزات وب، مدیر عامل هلدینگ خبری روسیه امروز گفت: مرضیه هاشمی را تنها به این جرم که ایرانی و مسلمان است و برای ایرانی ها کار می نماید، بازداشت نموده اند.

مدیر عامل هلدینگ خبری روسیه امروز: مرضیه هاشمی تنها به جرم کار کردن در ایران بازداشت شده است

به گزارش ، دیمیتری کیسلیوف مدیر عامل هلدینگ خبری روسیه امروز بازداشت مرضیه هاشمی در آمریکا را نشانه ناتوانی سیاست های ایالات متحده خواند.

کیسیلیوف اضافه کرد: آمریکا در تمام جهان دست به گروگان گیری می زند چرا که می خواهد از این طریق بر سیاست دیگر کشور ها تاثیر بگذارد؛ متاسفانه شاهد ما هستیم که این بار این اتفاق برای مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار ایرانی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه این خبرنگار ایرانی بی گناه است، اظهار کرد: هاشمی تنها به جرم اینکه برای دیدن برادر بیمار خود به آمریکا سفر نموده، بازداشت شده است.

کیسلیوف در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مسکو با اشاره به اینکه آمریکایی ها مرضیه هاشمی را فقط به این جرم که ایرانی و مسلمان است و برای ایرانی ها کار می نماید، بازداشت نموده اند، یادآور شد: تمامی رسانه های آزاد باید از خانم هاشمی به صورت گسترده حمایت نمایند.

وی به وضعیت مشابه خبرنگاران خود در آمریکا اشاره نمود و ادامه داد: علاوه بر خبرنگاران روسیه امروز، اتباع روس هم با مشکل روبرو هستند چرا که مسئولان ایالات متحده آنان را می دزدند و به کشورشان منتقل می نمایند.

کیسلیوف با اشاره به حضور خود در ایران اضافه کرد: من در ایران بوده ام و احساس بسیار گرمی در خصوص ایران و ایرانی دارم.

لازم به ذکر است؛ هولدینگ خبری روسیه امروز، بزرگ ترین نهاد خبری در این کشور است که بخش های ریانووستی، اسپوتنیک، راشاتودی، روسیه الیوم، لنتا، راپتلی و ... را شامل شده و اخبارش به بیش از 40 زبان جهان منتشر می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 150

به "مدیر عامل هلدینگ خبری روسیه امروز: مرضیه هاشمی تنها به جرم کار کردن در ایران بازداشت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل هلدینگ خبری روسیه امروز: مرضیه هاشمی تنها به جرم کار کردن در ایران بازداشت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید