مسابقات بین المللی بدمینتون دبی، حذف تیم های دو نفره بدمینتون ایران

به گزارش مجله آزات وب، تیم های دو نفره بدمینتون ایران با شکست مقابل حریفان خود حذف شدند.

مسابقات بین المللی بدمینتون دبی، حذف تیم های دو نفره بدمینتون ایران

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در دومین روز مسابقات بین المللی بدمینتون دبی امشب (پنجشنبه) تیم های دونفره بدمینتون کشورمان در قسمت مردان و بانوان با شکست مقابل حریفان خود از دور این رقابت ها حذف شدند.

در قسمت دو نفره بانوان، تیم دو نفره ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته در مصاف با تیم دو نفره هند با نتیجه 2 بر صفر و با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 19 با شکست روبرو شدند و از دور رقابت های دونفره بانوان حذف شدند.

همچنین در مسابقات دو نفره مردان تیم دو نفره امیر جباری و مهران شهبازی در مصاف با تیم دو نفره کره جنوبی با نتیجه 2 بر صفر و امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 9 با شکست روبرو و آنها نیز از دور رقابت های دو نفره آقایان حذف شدند.

مسابقات بین المللی دبی با جوایز 25 هزار دلاری در روزهای بیست وسوم لغایت بیست وهفتم آبان با حضور بازیکنانی از کشورهای روسیه، ایران، هند، کانادا، جمهوری چک، ترکیه، بلغارستان، امارات، نیوزلند، اتریش، ایتالیا، سوئد، آلمان، فنلاند، اردن، پاکستان، جمهوری آذربایجان، سوییس، استرالیا، آمریکا، دانمارک، کره جنوبی، بحرین، فیلیپین، اسپانیا، مصر، آفریقای جنوبی، اندونزی، لهستان و مالت در دبی برگزار می گردد.

ملی پوشان اعزامی بدمینتون ایران در این رقابت ها را ثریا آقایی، ثمین عابد خجسته، مهران شهبازی و امیر جباری تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 100

به "مسابقات بین المللی بدمینتون دبی، حذف تیم های دو نفره بدمینتون ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات بین المللی بدمینتون دبی، حذف تیم های دو نفره بدمینتون ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید