نخستین جشنواره موسیقی آواها و نواها در شیراز برگزار می گردد

به گزارش مجله آزات وب، مدیر هنری و دبیر جشنواره به خبرنگاران اعلام نمود: این رویداد موسیقایی که در مرکز شیراز شناسی واقع در بوستان بعثت 8 و 9 شهریور ماه هم ادامه می یابد برای عموم آزاد و رایگان است.

نخستین جشنواره موسیقی آواها و نواها در شیراز برگزار می گردد

این در حالیست که به اعلام نموده احسان سالاری افتتاحیه جشنواره موسیقی آواها و نواها به میزبانی شیراز در تاریخ 4 مرداد ماه در مرکز شیرازشناسی با بیش از 60 نفر شرکت نماینده در بخش های کلاسیک ، سنتی و پاپ برگزار گشت.

وی اضافه کرد: در بخش رقابت از 25 مرداد جوانان موسیقی استان به رقابت خواهند پرداخت، این در حالیست که برگزیدگان جشنواره در هر بخش تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.

سالاری به اهداف نخستین جشنواره موسیقی آواها و نواها هم اشاره نمود و اعلام نمود: این رویداد در جهت بسط و گسترش فرهنگ غنی موسیقی در بخش های مختلف، ایجاد بستری مناسب جهت رگشت و رونق فعالیت های موسیقایی، شناخت و معرفی استعداد های جوان موسیقی در سطح شهر و حمایت از اجراهای عمومی و ایجاد فضای رقابتی سالم با هدف تزریق شور و نشاط و فراوری آثار فاخر برگزار می گردد.

دبیر جشنواره موسیقی آواها و نواها با اعلام اینکه رویداد یادگشته در زمینه موسیقی پاپ، کلاسیک، سنتی و کـودک برگزار می گردد به مراحل درخواست شرکت در جشنواره اشاره نمود و اضافه کرد: علاقمندان پس از تهیه مدارک می توانند با تکمیل و ارسال فرم از طریق سایت مربوطه و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگاران، نخستین جشنواره موسیقی آواها و نواها با همکاری مدیریت گردشگری و زیارتی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و مرکز شیراز شناسی برگزار می گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 28 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 8

به "نخستین جشنواره موسیقی آواها و نواها در شیراز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره موسیقی آواها و نواها در شیراز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید