چین با اصلاح ژنتیکی، جنین هایی با قدرت ذهنی غیرعادی فراوری می نماید

به گزارش مجله آزات وب، لولا و نانا دوقلوهای چینی هستند که با مقاومت در برابر ایدز به جهان آمده اند اما از قدرتی عجیب از نظر ذهنی برخوردار هستند که حاصل اصلاح ژنتیکی است. چینی ها با حذف یک ژن به نام CCR5 که در دی ان ای دختران وجود دارد باعث شده اند تا قدرت یادگیری، حافظه و شناخت در این دوقلو بالاتر از حد معمول باشد.

چین با اصلاح ژنتیکی، جنین هایی با قدرت ذهنی غیرعادی فراوری می نماید

خبرنگاران- چینی ها با فراوری جنین هایی که از نظر ژنتیکی اصلاح شده هستند، به یک رقابت جهانی و البته خطرناک در این زمینه از مهندسی ژنتیک دامن زده است.

چینی ها به تازگی دوقلوهای اصلاح ژنتیک شده را فراوری نموده اند که به ویروز اچ آی وی ایدز مقاومت هستند. جدای از این نکته که چنین کاری اصولاً از لحاظ علم پزشکی و اخلاق انسانی مردود است، این دوقلو دارای قدرت ذهنی خارق العاده و فرابشری هستند. همین موضوع باعث نگرانی دیگر دانشمندان شده به طوریکه آنها به چین در مورد به راه افتادن یک مسابقه جهانی برای فراوری چنین جنین هایی هشدار داده اند.

لولا و نانا دوقلوهای چینی هستند که با مقاومت در برابر ایدز به جهان آمده اند اما از قدرتی عجیب از نظر ذهنی برخوردار هستند که حاصل اصلاح ژنتیکی است. چینی ها با حذف یک ژن به نام CCR5 که در دی ان ای دختران وجود دارد باعث شده اند تا قدرت یادگیری، حافظه و شناخت در این دوقلو بالاتر از حد معمول باشد.

ژن CCR5 در محافظت از ریه ها، کبد و مغز در جریان برخی از عفونت های شدید و بیماری های مزمن نیز نقش دارد. نقش محافظتی این ژن در برابر ویروس نیل غربی که توسط پشه ها انتقال می یابد و در اروپا، آفریقا و آمریکاها رایج است، نیز تایید شده است.

با تور چین همراه شوید

منبع: زندگی امروز
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 134

به "چین با اصلاح ژنتیکی، جنین هایی با قدرت ذهنی غیرعادی فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین با اصلاح ژنتیکی، جنین هایی با قدرت ذهنی غیرعادی فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید