کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران: تخلفات وسیع در صندوق نوآوری و شکوفایی اتفاق افتاده است، درخواست تحقیقات از این صندوق

به گزارش مجله آزات وب، عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: به دلیل وقوع تخلفات وسیع در صندوق نوآوری و شکوفایی درخواست اعمال ماده 236 را اعمال کردیم.

کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران: تخلفات وسیع در صندوق نوآوری و شکوفایی اتفاق افتاده است، درخواست تحقیقات از این صندوق

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی خبرنگاران، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: خرازی مسئول ستاد علم و فناوری که در زیرمجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری واقع شده است، امروز در این نشست حضور یافت.

وی ادامه داد: خرازی در این جلسه گزارشی از حوزه علمی و پزشکی و همچنین اقدامات دانشمندان در خصوص بیماری هایی مانند پارکینسون در این نشست ارائه داد.

کوچکی نژاد همچنین با اشاره به حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی هم در این جلسه، اعلام کرد: تخلفات وسیعی در این صندوق صورت گرفته است، حدود 3 هزار میلیارد تومان سپرده گذاری در این صندوق برای یاری به دانشمندان، نوآوران و شرکت های دانش بنیان هزینه شد که متأسفانه در برخی قسمت ها به انحراف رفته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: بنده درخواست اعمال ماده 236 را در مورد صندوق داشتم که با توضیحات امروز رئیس صندوق قانع نشدم، لذا تا معین شدن ابهامات و انحرافات در این صندوق تحقیقات ما ادامه پیدا خواهد نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 90

به "کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران: تخلفات وسیع در صندوق نوآوری و شکوفایی اتفاق افتاده است، درخواست تحقیقات از این صندوق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران: تخلفات وسیع در صندوق نوآوری و شکوفایی اتفاق افتاده است، درخواست تحقیقات از این صندوق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید