یزدی: نواقصی که باید با بازی های دوستانه رفع می کردیم به لیگ کشیده شد، پیشرفت دلفی به نفع فوتبال ملی ماست

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اعلام اینکه یونس دلفی به زودی از این تیم جدا و به تیم آیندهوون ملحق می گردد، پیشرفت او را به نفع فوتبال ملی دانست.

یزدی: نواقصی که باید با بازی های دوستانه رفع می کردیم به لیگ کشیده شد، پیشرفت دلفی به نفع فوتبال ملی ماست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر گفت: عید غدیر خم را تبریک می گویم و امیدوارم همیشه برای مردم ایران عید باشد. ما با تیمی بازی داریم که از باشگاه کاملی است، هم به لحاظ ساختاری و هم تیمی و کادر فنی.

وی ادامه داد: امیدواریم که فردا مسابقه خیلی خوبی مقابل پیکان داشته باشیم. آنچه مسلم است ما از آنها شناخت داریم که این شناخت هم از مجموعه کادرفنی پیکان و هم از بازیکنان این تیم است. امیدوارم بتوانیم از این شناخت استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به این مسئله که این باشگاه همیشه با مشکلاتی مالی دست به گریبان بوده است و آیا این فصل هم این مشکلات ادامه دارد یا خیر، توضیح داد: این طور نیست که همیشه باشگاه ما دچار مشکل بوده باشد. این مشکلات برای یکی، دو سال اخیر است که در تمام ممکلت هم این مشکلات مالی وجود داشته است. الان 90 درصد باشگاه های ما مشکل مالی دارند. باید از غفوری، رئیس کارخانه تشکر کنم که نگاه ورزشی دارد و سال جاری هم بازیکنان تاکنون 20 درصد دریافتی داشته اند. شاید بودجه ما کم باشد، اما مشکل مالی نداشته ایم و پرداختی ها به موقع بوده است. در ادامه هم سعی خواهیم کرد سال خوبی داشته باشیم.

یزدی در واکنش به این مسئله که امتیازات استقلال خوزستان و پیکان نزدیک به هم بوده است، اما خط دفاعی تیمش ضعف های زیادی در مقایسه با پیکان دارد و این مشکل را چطور رفع خواهد نمود، گفت: همان طور که گفتید وضعیت جدولی ما شبیه به هم است و شاید به لحاظ گلزنی وضعیت پیکان بهتر از ما باشد، اما باید به این نکته توجه کرد که تیم ما جوان است و کارمان را تازه شروع نموده ایم. آماده سازی ما به خوبی شکل نگرفت و همزمان با اینکه باید بازی دوستانه انجام می دادیم بازی های رسمی شروع شد. یعنی نواقصی که ما باید با بازی های دوستانه رفع می کردیم به لیگ کشیده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اکنون وضعیت تاکتیکی ما به لحاظ نسبی به حد مطلوبی رسیده است. پیش از این گفته بودم از هفته پنجم شرایط مان بهتر خواهد شد که این اتفاق هم افتاد و در بازی هفته گذشته ما روند خوبی داشتیم. تا به اینجا پنج گل خورده ایم و شاید نتوان گفت خط دفاعی ضعیفی داشته ایم، اما این آمار هم خوب نیست. البته خوشبختانه ما در دو هفته اخیر گلی دریافت ننموده ایم و این نشان می دهد روند کاری ما خوب بوده و امیدوارم از این به بعد کار خوبی که از بچه ها انتظار داریم، انجام گردد تا اتفاقات خوبی که با عملکرد خودمان در انتظار ماست، رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت یونس دلفی که گویا قرار است به تیم آیندهوون هلند بپیوندند، گفت: دلفی یکی از بازیکنان مستعد فوتبال ماست و با اینکه به این بازیکن احتیاج داشته و داریم، اما از ابتدای لیگ او را در اختیار تیم امید قرار دادیم. خود من به شخصه دوست دارم، این بازیکن پیشرفت کند و این مسیر پیشرفت او در اروپا بهتر اتفاق خواهد افتاد. اکنون دلفی پیشنهاد اروپایی دارد و مطمئناً اگر او لژیونر گردد می تواند برای فوتبال ملی هم مفید باشد. اکنون دلفی یکی از بازیکنان تیم امید است و در آینده به تیم ملی خواهد رسید. پیشرفت او به نفع فوتبال ملی ماست. پیشنهاد دلفی جدی است و اگر در تست های پزشکی موفق گردد به تیم آیندهوون می پیوندد که از این اتفاق خوشحالیم.

یزدی در ادامه در واکنش به این موضوع که پس با این شرایط دلفی را برای بازی فردا در اختیار نخواهند داشت، گفت: ما اکنون این بازیکن را در اختیار داریم، چون وقت تست های پزشکی تعیین نیست. اولین وقت تست پزشکی او در زمان بازی های تیم امید بود و الان باید زمان مجددی برای تست های این بازیکن در نظر و مجدداً ویزا گرفته گردد. همان طور که گفتم اکنون زمان تست های این بازیکن تعیین نیست و ما فردا او را در اختیار خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 25

به "یزدی: نواقصی که باید با بازی های دوستانه رفع می کردیم به لیگ کشیده شد، پیشرفت دلفی به نفع فوتبال ملی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدی: نواقصی که باید با بازی های دوستانه رفع می کردیم به لیگ کشیده شد، پیشرفت دلفی به نفع فوتبال ملی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید