آسایشگاه برای جانبازان آذربایجان غربی لازم است

به گزارش مجله آزات وب، استاندار آذربایجان غربی گفت: احداث آسایشگاه ویژه جانبازان عزیز با امکانات مناسب در استان لازم است.

آسایشگاه برای جانبازان آذربایجان غربی لازم است

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی عصر یکشنبه در ملاقات با تعدادی از جانبازان 70 درصد قطع نخاعی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باید تمام کوشش خود را برای احداث یک آسایشگاه با امکانات مناسب و با استاندارد های لازم برای جانبازان عزیز و بعلاوه ارائه خدمات بهتر به اقشار تحت پوشش به کار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات ورزشی استاندارد به جانبازان قطع نخاعی آذربایجان غربی، بیان نمود: به همین دلیل 60 میلیارد ریال برای اتمام مجموعه ورزشی و فرهنگی مختص جانبازان به ویژه برای جانبازان قطع نخاعی پرداخت و این مجموعه در یک هزار متر مربع زیربنا در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان غربی در این ملاقات از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تجهیز مرکز توانبخشی برای جانبازان قطع نخاعی اقدام کند.

معتمدیان بعلاوه پیگیر اختصاص ویلچر های استاندارد برای جانبازان قطع نخاعی آذربایجان غربی شد و اضافه نمود: تمامی کوشش خود را برای ارائه خدمات به این عزیزان به کار خواهیم گرفت.

وی بعلاوه بر فراهم کردن اردو های سیاحتی و زیارتی و اجرای برنامه های فرهنگی متعدد جهت بالا بردن روحیه جانبازان قطع نخاعی و اصلاح معابر جهت تردد این عزیزان تاکید نمود.

دبیر انجمن جانبازان 70 درصد قطع نخاع نیز در این جلسه با قدردانی از استاندار آذربایجان غربی در توجه ویژه برای ارائه خدمات به جانبازان و خانواده های شهدا، گفت: مسائل موجود در بیمه دی، جانبازان و خانواده های شهدا را با مسائل مختلف بهداشتی و درمانی رو به رو نموده است، و نحوه پوشش بیمه ای به یکی از دغدغه های ما تبدیل شده که امیدواریم این روند اصلاح گردد.

آذربایجان غربی دارای 46 جانباز قطع نخاعی است که 23 نفر از این عزیزان در ارومیه ساکن هستند.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2276

به "آسایشگاه برای جانبازان آذربایجان غربی لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسایشگاه برای جانبازان آذربایجان غربی لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید