شروع سری آ ایتالیا شاید از تیرماه

به گزارش مجله آزات وب، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز امیدواری کرد که فصل جاری سری آ از ماه تیر یا مرداد از سر گرفته گردد.

شروع سری آ ایتالیا شاید از تیرماه

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز امیدواری کرد که ادامه رقابت های فصل جاری سری آ، لیگ فوتبال این کشور، از ماه تیر یا مرداد از سر گرفته شده و فصل در نهایت نیمه کاره رها نشده و به انتها برسد

سری آ مثل بیشتر لیگ های فوتبال در گوشه و کنار جهان به دلیل شیوع ویورس کرونا و بحران ناشی از آن در حال حاضر تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده. ایتالیا یکی از بحران زده ترین کشورهای جهان در مقابله با ویروس کرونا است و تا این لحظه چیزی نزدیک به 7500 نفر در این کشور جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

درحالیکه باشگاه های ایتالیایی در روزهای اخیر مشغول بحث و جدل درباره این بوده اند که آیا فصل جاری سری آ باید به کل ملغی گردد یا رقابتها در ماه های آینده از سر گرفته گردد، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا امیدوار است که این رقابتها در طول تابستان بتواند ادامه یافته و به انتها برسد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در این باره گفت: من تا وقتی که بتوانم امیدم به آغاز دوباره فصل را از دست نخواهم داد. من برای اینکه چنین اتفاقی بیفتد از هیچ کاری فروگذار نخواهم کرد. تسلیم شدن برای من بی معنی است.

گراوینا در ادامه صحبتهایش گفت: می دانم هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره تاریخ آغاز رقابتها صحبت کنیم ولی باید مثبت فکر کنیم. ما سعی می کنیم با درخواست از یوفا و فیفا اگر بگردد حتی رقابتها را بعد از آغاز تیرماه از سر بگیریم چون در این صورت می توانیم از فرصت ماه های تیر و مرداد استفاده کنیم. در شرایط فعلی هیچکس نباید به فکر منافع خود باشد. من از همه می خواهم منطقی باشند. در نهایت فدراسیون فوتبال ایتالیا است که باید در این باره تصمیم گیری کند.

  • رکوردشکنی طارمی در لیگ برتر پرتغال
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1013

به "شروع سری آ ایتالیا شاید از تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سری آ ایتالیا شاید از تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید