اسلامی: ایران می تواند فیلیپین را به راحتی شکست دهد، بازی چین و نیجریه، بسیار حساس تر از دیدار ایران و فیلیپین است

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر گفت: می توانیم به راحتی فیلیپین را با اختلاف امتیازی که انتظار داریم، شکست دهیم چون ما تیم قدرتمندی داریم و این قضیه را در بازی مقابل اسپانیا و نیمه نخست بازی با پورتوریکو نشان دادیم.

اسلامی: ایران می تواند فیلیپین را به راحتی شکست دهد، بازی چین و نیجریه، بسیار حساس تر از دیدار ایران و فیلیپین است

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

محمدرضا اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص جام جهانی بسکتبال 2019 و نتایج ایران در مرحله نخست گفت: من در درجه اول حضور 32 تیم را در جام جهانی، اتفاقی خوب و بزرگ می دانم. افزایش تعداد تیم های جام جهانی، فرصت مناسبی برای تیم هایی مثل جمهوری دومینیکن بود تا نتایج در خور توجهی در مسابقات، کسب نمایند.

اسلامی ادامه داد: ایران با یکی از بهترین تیم های ملی تاریخ بسکتبال خود راهی جام جهانی شده است. این تیم، دوران آماده سازی طلایی و خوبی داشته و همه بازیکنان در اوج آمادگی و پختگی هستند. حامد حدادی و صمد نیکخواه در کنار مایک رستم پور و آرون گرامی پور، بازیکنان دو ملیتی تیم ایران، بازی های بی نظیری از خود ارائه کردند. برای تحلیل نتایج تیم ملی باید منتظر خاتمه بازی ها شد تا با آنالیز همه عوامل، اظهار نظر کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران در خصوص دیدار حساس تیم ملی مقابل فیلیپین گفت: اگر خوشبینانه به بازی نگاه کنیم، می توانیم به راحتی فیلیپین را با اختلاف امتیازی که انتظار داریم، شکست دهیم. ما تیم قدرتمندی داریم و این قضیه را در بازی مقابل اسپانیا و نیمه نخست بازی با پورتوریکو نشان دادیم. البته همه انتظار داشتیم که ضمن صعود به جمع 16 تیم برتر جام جهانی، سهمیه المپیک قاره آسیا را به خودمان اختصاص دهیم.

وی توضیح داد: تیم ملی شرایط خوبی دارد و تیم ملی کره جنوبی هم مقابل چین با اختلاف کمی باخت. من بعید می دانم چین بتواند نیجریه را شکست دهد و به راحتی سهمیه المپیک بگیرد. بازی چین و نیجریه، بسیار حساس تر از دیدار ایران و فیلیپین است و گره های زیادی خواهد داشت چون هر دو تیم به دنبال صعود به المپیک هستند.

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در جام جهانی از ساعت 16:30 روز یکشنبه به مصاف فیلیپین خواهد رفت و چین با نیجریه روبه رو می گردد. چینی ها در صورت پیروزی در این دیدار، جواز حضور در المپیک 2020 توکیو را به عنوان بهترین تیم آسیایی کسب می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 375

به "اسلامی: ایران می تواند فیلیپین را به راحتی شکست دهد، بازی چین و نیجریه، بسیار حساس تر از دیدار ایران و فیلیپین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: ایران می تواند فیلیپین را به راحتی شکست دهد، بازی چین و نیجریه، بسیار حساس تر از دیدار ایران و فیلیپین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید