اولین جام 402 برای لژیونر ایرانی!

به گزارش مجله آزات وب، تیم فوتبال الشحانیه که از حضور امیر روستایی، مهاجم سابق پرسپولیس و پیکان در ترکیب خود بهره می برد، شب گذشته برابر البدع در فینال سطح دوم امیرکاپ قطر به رجحان رسید و قهرمان این تورنمنت شد.

اولین جام 402 برای لژیونر ایرانی!

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که امیر روستایی، مهاجم این تیم که در مرحله نیمه نهایی نیز با گلزنی و درخشش خود موجبات پیروزی برابر الخریطیات با حضور پژمان منتظری و صعود به فینال تیمش را فراهم نموده بود، در این بازی هم پیروز شد با ثبت گل سوم تیمش، شیرینی پیروزی تیمش را دوچندان کند.

مهاجم 25 ساله الشحانیه که سابقه بازی برای تیم ملی امید و باشگاه نفت مسجدسلیمان را هم در کنار تجربه حضور در پرسپولیس و پیکان در کارنامه دارد، این فصل عملکرد خوبی در تیم خود داشته و پیش از این هم با گلزنی از روی نقطه پنالتی مقابل الوکره مانع از رویاپردازی بیشتر یاران امید ابراهیمی در ورژن دیگری از مسابقات امیرکاپ شده بود.

البته روستایی تنها عضو ایرانی الشحانیه نیست و این تیم روی نیمکت خود، سعید یونسی را با چندین سال سابقه مربیگری در این باشگاه در اختیار دارد.

مربی ای که طی سالیان گذشته به خوبی در این تیم جا افتاده و نقش پررنگی در کادر فنی این باشگاه ایفا می نماید و امیدوار است سال جاری با این تیم به لیگ ستارگان قطر صعود کند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 فروردین 1402 بروزرسانی: 10 فروردین 1402 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2345

به "اولین جام 402 برای لژیونر ایرانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جام 402 برای لژیونر ایرانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید