بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده رو به اتمام است

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان آخرین شرایط ترمیم و احداث سیل بندها و بازسازی منازل مناطق سیل زده استان را تشریح کرد.

بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده رو به اتمام است

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

غلامرضا شریعتی امروز (22 شهریورماه) در نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان که در اداره کل مدیریت بحران استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: در زمینه ترمیم و احداث سیل بندها در بعضی نقاط مشکل با معارضان محل رفع شده و پیشرفت بازسازی سیل بندها خوب بوده اما در بعضی نقاط نیز با توقف رو به رو شده که بنا شده اقدامات لازم از طرف فرمانداران صورت گیرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری خوزستان، وی با اشاره به فرایند بازسازی منازل سیل زده در خوزستان نیز اضافه نمود: فرایند بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده تقریبا رو به اتمام است و تنها تعداد معدودی باقی مانده است که در روزهای آینده تحویل مالکان می گردد.

شریعتی با بیان اینکه شرایط ترمیم و احداث سیل بندهای استان به نسبت خوب است، گفت: بخشی از سیل بندها به عهده بنیاد مسکن است که فرایند ترمیم و احداث آنها خوب پیش رفته و بخش دیگری به عهده سازمان آب و برق است که جز چند مورد بقیه به نسبت پیشرفت خوبی داشته اند.

استاندار خوزستان ادامه داد: بعضی متقاضیان دریافت خسارت سیل فروردین 98 معتقدند که حقوق آنها تضییع شده که بنا شد پفراینده این افراد مجدد آنالیز گردد لذا اگر از سوی پژوهشگاه فضایی کشور این مساله تایید شد خسارت به آنها پرداخت می گردد.

وی با اشاره به شرایط منازل خسارت دیده از زلزله تیر 98 در مسجدسلیمان گفت: تا به امروز برای نزدیک به 2 هزار واحد اقدامات مرتبط با ساخت و برنامه ریزی برای ساخت صورت گرفته است.

شریعتی ادامه داد: با توجه به وسعت بافت فرسوده مسجدسلیمان، دولت تدبیر و امید پارسال تصمیم گرفت زمینی از سوی هوانیروز به منظور جابه جایی منازل واقع در مناطق فرسوده مسجدسلیمان تحویل داده گردد که در دست پیگیری است و سعی گردد پس از تحویل دریافت زمین برای ساخت و ساز و اسکان اقدام لازم صورت گیرد.

استاندار خوزستان اضافه نمود: یکی دیگر از برنامه های ما طراحی یک شبکه مستقل برای مدیریت بحران به وسیله امواج رادیویی و مخابراتی است تا با نصب دکل ها و با استفاده از فرکانس های مربوطه در زمان وقوع بحران دچار ترافیک نشویم.

وی اعلام نمود: برای طراحی این شبکه مستقل لازم است کمیته ای تشکیل و پس از آنالیز کامل طرح، گوشی ها و امکانات لازم آن را خریداری کند تا بتوانیم یک شبکه پایدار در جغرافیای خوزستان فراهم آوریم و در مقابله با بحران های متعدد بتوانیم هوشمندانه تر، سریع تر و بهتر عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1247

به "بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده رو به اتمام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده رو به اتمام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید