برخورد قاطع پلیس با تالارهای متخلف عروسی

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، احمدعلی اکبری گفت: در طرح جدید نظارتی، علاوه بر آنالیز کمیت و کیفیت عملکرد تالارها به عکاس ها و فیلمبرداران نیز توجه ویژه ای می گردد.

برخورد قاطع پلیس با تالارهای متخلف عروسی

وی اضافه کرد: ازآنجا که عکس های شخصی زیادی از مردم در فضای مجازی پخش شده و در این مورد شکایت بسیار است، اداره نظارت بر اماکن عمومی استان نظارت ویژه ای بر فعالیت عکاس ها وفیلمبرداران مجالس خواهد داشت.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کرمانشاه بیان نمود: بدون شک ماموران نظارت بر اماکن عمومی استان با عکاس و فیلمبردار بدون مجوز هیچ گونه تعارفی ندارند به صورت قانونی با آنها برخورد می نمایند.

وی گفت: مدیران مراکز پذیرایی و تالارها باید کوشش جدی خود را به منظور فراهم کردن بستر مناسب و همچنین نهادینه کردن رفتارهای شایسته با حفظ ارزش های اخلاقی و اجتماعی به عمل آورند.

اکبری همچنین درباره آخرین ضوابط و مقررات برپایی مراسم عروسی، عنوان داشت: جداسازی سالن های زنانه و مردانه از یکدیگر، عدم نصب دوربین در سالن های زنانه و عدم به کارگیری کارکنان زن در بخش آقایان و بالعکس از جمله موارد مهمی است که مدیران تالارها باید به آن توجه داشته باشند.

وی بیان نمود: بدون شک این موارد نیز در بازرسی ها مورد توجه قرار میگیرد و با صاحبان آتلیه های متخلف برخورد می گردد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کرمانشاه با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر وضعیت پارکینگ های تالارهاگفت: برای پارکینگ تالارها باید تیم نظارت در نظر گرفته گردد تا رفت و آمد افراد به داخل تالار را کنترل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 85

به "برخورد قاطع پلیس با تالارهای متخلف عروسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قاطع پلیس با تالارهای متخلف عروسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید