تصاویر گلکسی A8s سامسونگ منتشر شد

به گزارش مجله آزات وب، در ماه گذشته اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی A8s سامسونگ منتشر شده است. حالا که سه روز دیگر در تاریخ 10 سپتامبر (19 آذر) این گوشی رسما معرفی می گردد، عکس هایی از آن در سایت چینی TENAA رویت شده است.

تصاویر گلکسی A8s سامسونگ منتشر شد

پنل جلویی این گوشی، همانند تصویر تبلیغاتی منتشر شده توسط سامسونگ است. اگرچه به دلیل خاموش بودن نمایشگر این مشخصه چندان معلوم نیست، ولی باید بگوییم که در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر یک حفره وجود دارد که دوربین سلفی در آن قرار می گیرد. مانند دیگر گوشی های سامسونگ، مجهز به فریم آلومینیومی است که در سمت راست آن دکمه های تنظیم صدا و پاور واقع شده است و در سمت چپ شاهد دکمه مختص دستیار دیجیتالی بیکسبی هستیم. علاوه بر این، انتظار می رود در لبه پایینی این گوشی اسپیکر و پورت USB-C وجود داشته باشد. متاسفانه این گوشی فاقد جک هدفون خواهد بود.

با نگاه به پنل پشتی، می توانیم بگوییم که سامسونگ برای خوش دست کردن آن، لبه های این پنل را کمی خمیده نموده است. در مرکز پنل پشتی، شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت بیضی شکل هستیم و در کنار آن، دوربین سه گانه به صورت عمودی چیده شده است. در اطراف دوربین وسطی، حلقه LED واقع شده است و در پایین این ماژول شاهد یک فلش LED هستیم.

همانطور که گفتیم، گلکسی A8s روز دوشنبه در چین معرفی می گردد. در ابتدا این گوشی مختص به بازار چین خواهد بود ولی به احتمال زیاد سامسونگ آن را برای دیگر بازارها هم عرضه خواهد نمود.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 118

به "تصاویر گلکسی A8s سامسونگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر گلکسی A8s سامسونگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید