تهیه 5 بسته سرمایه گذاری برای فرصت های گردشگری قزوین

به گزارش مجله آزات وب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری قزوین از تهیه پنج بسته سرمایه گذاری برای فرصت های گردشگری استان در سال 98 اطلاع داد.

تهیه 5 بسته سرمایه گذاری برای فرصت های گردشگری قزوین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در تقویت و ایجاد زیرساخت های گردشگری اعم از هتل، هتل آپارتمان، مجتمع های گردشگری و... از اولویت های اداره کل استان به عنوان متولی حوزه گردشگری به شمار می رود و در کوشش هستیم تا با حمایت ویژه از سرمایه گذاران، بستر مناسبی برای فعالیت و حضور آن ها فراهم کنیم.

او اظهار کرد: به همین دلیل طی سال 98 برای پنج منطقه گردشگری اوان، آبگرم یله گنبد، آبگرم خرقان، کاروانسرای هجیب و مجتمع گردشگری لاله الموت بسته های سرمایه گذاری تهیه شده که از این میان منطقه نمونه گردشگری اوان واقع در الموت شرقی با حمایت مدیران استان به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار و آیین شروع به کار آن در بهمن ماه سال گذشته افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین یادآور شد: امید داریم در امسال با مشارکت علاقه مندان حوزه گردشگری استان در طرح های سرمایه گذاری و همراهی مسئولین و سازمان های ذی ربط، بتوانیم اتفاقات خوبی را برای گردشگری استان رقم بزنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1045

به "تهیه 5 بسته سرمایه گذاری برای فرصت های گردشگری قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه 5 بسته سرمایه گذاری برای فرصت های گردشگری قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید