توقف آلومینیوم و بادران در روز پیروزی قشقایی

به گزارش مجله آزات وب، هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری 3 بازی شروع شد.

توقف آلومینیوم و بادران در روز پیروزی قشقایی

به گزارش ، هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (شنبه) با برگزاری 3 بازی شروع شد. در حساس ترین دیدار امروز تیم آلومینیوم اراک در خانه خود با تساوی یک بر یک مقابل بادران تهران متوقف شد تا با 23 امتیاز در همان رتبه پنجم جدول باقی بماند. مهدی حسینی(36) تک گل شاگردان محمد ربیعی را به ثمر رساند تا آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش افتد اما شش دقیقه پس از اخراج میثم آقایی در دقیقه 71 میثم مجیدی گل تساوی بادران را به ثمر رساند تا این تیم تهرانی با 20 امتیاز به رده هفتم صعود کند.

قشقایی در استادیوم پارس میانرود با نتیجه یک بر صفر از سد کارون اروند خرمشهر گذشت تا با رسیدن به امتیاز 22 در صندلی ششم قرار بگیرد.

مرتضی سنجابکی در دقیقه 65 تک گل این بازی را وارد اروندی ها کرد. نماینده خرمشهر با این شکست 13 امتیازی و در رده سیزدهم باقی ماند.

در آخرین دیدار امروز خونه به خونه بابل و مس رفسنجان در خانه تیم مازنی به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. حسین رسولی(16) و اسماعیل کیانی(77) برای شاگردان اکبر میثاقیان و محمد خان احمدی(33) و علی مرزبان(38) برای مس رفسنجان گلزنی کردند تا با این نتیجه خونه به خونه با 10 امتیاز در صندلی هفدهم و میشو کریستوجوویچ با 11 امتیاز در رده شانزدهم ایستادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 119

به "توقف آلومینیوم و بادران در روز پیروزی قشقایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف آلومینیوم و بادران در روز پیروزی قشقایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید