تیم کمیکار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به مسابقات جهانی راه یافت

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان از راه یافتن تیم کمیکار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به مسابقات جهانی این رشته اطلاع داد.

تیم کمیکار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به مسابقات جهانی راه یافت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

بهلول قربانیان در این رابطه اظهار کرد: در مسابقات کشوری کمیکار که 29 و 30 ام بهمن ماه 1398 در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار گردید، تیم اوختای تیم انجمن علمی دانشجویی مهندسی شیمی با حمایت و نظارت معاونت فرهنگی و اجتماعی، شورای اجرایی انجمن های علمی دانشجویی و استاد مشاوری دکتر بیگی، سرپرست علمی تیم، توانست در تمامی بخش های مسابقه مقام آورده و به مسابقات جهانی کمیکار راه پیدا کند.

وی اضافه نمود: این تیم که در سال های گذشته در مسابقات مختلف نیز موفقیت های خوبی کسب نموده بود، در این مسابقات نیز درخشید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، الهام فکری، فاطمه صمدیان، گیتی میرزایی، امید آقابالازاده، حامد آقایی، محمد پورعلی و آرمان نعمتی اعضای تیم اوختای دانشگاه هستند.

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، در این مسابقات عناوین مقام اول لیگ عملکرد، مقام دوم پوستر و نوآوری، مقام اول عملکرد جداسازی و تیم تقدیر شده ویژه لیگ آزاد را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 891

به "تیم کمیکار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به مسابقات جهانی راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کمیکار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به مسابقات جهانی راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید