خبرنگاران صرفه جویی 300 میلیارد ریالی در بازسازی تجهیزات نفتی

به گزارش مجله آزات وب، اهواز- خبرنگاران- مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در سال گذشته تعداد یکهزار و 242 عدد انواع شیرآلات، تجهیزات سرچاهی و درون چاهی تعمیر، بازسازی و احیا شد که این اقدام صرف جویی 300 میلیارد ریالی به دنبال داشته است.

خبرنگاران صرفه جویی 300 میلیارد ریالی در بازسازی تجهیزات نفتی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، یونس عباسی لرکی در این خصوص اظهارداشت: این کار تخصصی با بهره گیری از ظرفیت داخلی شرکت به ثمر رسیده که علاوه بر تحقق برنامه های پدافند غیرعامل در حـوزه تخصصی حفاری و فراوری نفت و ممانعت از توقف تعداد زیادی از چاه های فراوریی، صرفه جویی مالی قابل توجهی به میزان بیش از 300 میلیارد ریال بدنبال داشته است.

وی ادامه داد: این تجهیزات شامل انواع شیرآلات در اندازه های مختلف و همچنین شیرهای ایمنی درون چاهی و دیگر تجهیزات سرچاهی مورد احتیاج دکل های حفاری، تعمیر و چاه های فراوریی شرکت های بهره برداری بوده که در کارگاه های عملیاتی این مدیریت به طور کامل تعمیر و بازسازی شده و پس از انجام موفقیت آمیز تست های استانداردسازی، مجدداً در چاه های مختلف عملیاتی مورد استفاده قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، بعضی از این تجهیزات در کلاس های مختلف و با آلیاژهای ویژه جهت استفاده در چاه های با میزان هیدروژن سولفوره بالا (H2S TRIM) هستند که ساخت آنها در انحصار تعداد اندکی از شرکت های خارجی قرار داشته و به واسطه تحریم های ظالمانه، از این فرصت به نفع خودکفایی در ساخت این تجهیزات استفاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 934

به "خبرنگاران صرفه جویی 300 میلیارد ریالی در بازسازی تجهیزات نفتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صرفه جویی 300 میلیارد ریالی در بازسازی تجهیزات نفتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید