خودداری گواردیولا از مقصر دانستن داور در باخت خانگی منچسترسیتی

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی تصمیمات بحث برانگیز داور را علت باخت خانگی مردانش برابر کریستال پالاس نمی داند.

خودداری گواردیولا از مقصر دانستن داور در باخت خانگی منچسترسیتی

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (شنبه) یکی از روزهای تلخ پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود. تیم او که در انتها نیمه اول با اخراج آیمریک لاپورت 10 نفره شده بود، در نهایت این بازی خانگی برابر کریستال پالاس را با نتیجه 2 بر صفر باخت. این باخت در حالی در کارنامه مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها ثبت شد که این تیم هفته گذشته نیز با قبول شکست برابر وستهام در ضربات پنالتی مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس حذف شد.

گواردیولا که اکنون تیمش 5 امتیاز از چلسی صدرنشین فاصله گرفته است و هفته آینده هم در دربی شهر منچستر در استادیوم اولدترافورد باید به مصاف منچستریونایتد برود، علت باخت شاگردانش مقابل کریستال پالاس را اینگونه شرح داد: وقتی که 50 دقیقه 10 نفره مقابل یک تیم 11 نفره بازی کنید، کار سخت می گردد به خصوص برای تیمی مانند ما که درست انجام شدن هر کاری در آن نیازمند یک فرایند است. با این وجود بازیکنان من شخصیت شان را نشان دادند و سعی شان را کردند اما متأسفانه خیلی از اتفاقات این بازی برخلاف میل ما رقم خورد و بازی را باختیم.

بازیکنان منچسترسیتی از تصمیم های داور در صحنه منجر به اخراج لاپورت، مردود اعلام کردن یک گل و پنالتی تشخیص ندادن برخورد بازیکن تیم میهمان با فیل فودن در محوطه جریمه کریستال پالاس عصبانی بودند اما گواردیولا حاضر نشد شکست در دویستمین بازی او در لیگ برتر به عنوان سرمربی را به مسائل داوری ربط دهد. مجازات لاپورت می توانست هم کارت زرد باشد هم کارت قرمز. در چنین صحنه هایی برداشت داور مهم است. گلی که مردود اعلام شد را هم فکر می کنم که یاری داور آفساید تشخیص داد. ما اما به خاطر این مسائل نباختیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2016

به "خودداری گواردیولا از مقصر دانستن داور در باخت خانگی منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودداری گواردیولا از مقصر دانستن داور در باخت خانگی منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید