دومین گشت زنی مشترک هوایی میان چین و روسیه به انجام رسید

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد که 6 فروند بمب افکن راهبردی متعلق به این کشور و چین دومین دُور از گشت زنی مشترک را به انجام رساندند.

دومین گشت زنی مشترک هوایی میان چین و روسیه به انجام رسید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این باره آمده است که 2 فروند بمب افکن راهبردی متعلق به این کشور از نوع تی و-95 ام اس (Tu-95MS) و 4 بمب افکن راهبردی چین از نوع هاونگ -6 کِی (Hong-6K) در منطقه آسیا و اقیانوسیه در این عملیات مشارکت داشتند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که عملیات مذکور با پایبندی کامل دو طرف به قوانین و مقررات بین المللی و بدون نقض حریم هوایی کشورهای دیگر صورت گرفته است.

در این بیانیه آمده است که انجام گشت زنی های هوایی مشترک روسیه و چین با هدف گسترش مشارکت میان دو کشور، افزایش سطح هماهنگی بین نیروهای مسلح دو طرف و تقویت توانایی مسکو- پکن برای انجام عملیات نظامی مشترک و نیز تقویت ثبات راهبردی در دنیا صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1519

به "دومین گشت زنی مشترک هوایی میان چین و روسیه به انجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین گشت زنی مشترک هوایی میان چین و روسیه به انجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید