رئال مادرید - منچسترسیتی؛ اروپا تخصص ماست!

به گزارش مجله آزات وب، پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه پذیرای تیمی باشد که شرایط خوبی را تجربه نمی کند.

رئال مادرید - منچسترسیتی؛ اروپا تخصص ماست!

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو ملاقات به انتها می رسد که در حساس ترین بازی رئال مادرید در خانه به ملاقات منچسترسیتی می رود.

رئال مادرید پرافتخارترین تیم اروپا با 13 عنوان قهرمانی است که فقط 3 قهرمانی با زیدان در لیگ قهرمانان دارد در خانه به ملاقات منچسترسیتی می رود. رئال هر چند این هفته در خانه با یک گل به لوانته باخت و صدر جدول لالیگا را از دست داد ولی خیلی ها زین الدین زیدان را متخصص نتیجه گیری در لیگ قهرمانان می داند. مربی که با 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان در زمره پیروز ترین مربی های این رقابت هاست می داند چاره ای جز نتیجه گیری در این ملاقات ندارد.

بعد از حذف از جام حذفی، رئال مادرید نمی تواند به راحتی از پیروزیت در لیگ قهرمانان چشم پوشی کند. ولی در طرف مقابل سیتی شرایط سختی را تجربه می نماید. خبر محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان حسابی این تیم را ناامید نموده است و این را به وضوح در چهره ستاره های این تیم و گواردیولا می گردد دید. البته سیتی بعد از این اتفاق در دو بازی خود در لیگ برتر به دو برد رسید تا فعلا تاثیری روی نتایج این تیم نداشته باشد.

صرف نظر از تقابل خیلی از ستاره های فوتبال در این ملاقات، می توان به رویارویی پپ گواردیولا و زین الدین زیدان اشاره نمود. دو هافبک بزرگ پیشین اسپانیا و فرانسه که در زمینه مربیگری نیز مانند دوران فوتبال خود نبوغ بالایی نشان دادند، حالا برای نخستین بار روبه روی هم قرار می گیرند و باید دید در مصاف این دو مربی کدام یک سربلند خواهد بود.

در دیگر ملاقات یوونتوس با کریستیانو رونالدو به فرانسه خواهد رفت و ملاقات رفت را با المپیک لیون فرانسه بازی می نماید. برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا که فصل قبل برابر آژاکس ناکام ماند، سال 2020 را خیلی خوب آغاز نموده است و در تمامی ملاقاتهای تیمش در این سال گلزنی نموده است تا نشان دهد در آمادگی بسیار خوبی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 922

به "رئال مادرید - منچسترسیتی؛ اروپا تخصص ماست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید - منچسترسیتی؛ اروپا تخصص ماست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید