رومینگه: کواچ از خطر اخراج مصون نیست

به گزارش مجله آزات وب، تهران- خبرنگاران- کارل هاینتس رومینگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ با وجود پیروزی پنج بر صفر تیمش یعنی بورسیا دورتموند، هشدار داد که نیکو کواچ سرمربی این تیم از خطر برکناری مصون نیست.

رومینگه: کواچ از خطر اخراج مصون نیست

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه نوشت: در بایرن شغل هیچ کس تضمینی نیست و این یکی از اصول بنبادی باشگاه است؛ هر شخصی که توانایی روبرو شدن با مسائل و فشارها را ندارد، تیم اشتباهی را انتخاب نموده است.

پیروزی باواریایی ها مقابل دورتموند در نبرد قهرمانی برای کواچ به معنای برداشته شدن اندکی از فشارها روی وی بود اما کمتر از 24 ساعت پس از آن پیروزی، رومینگه تاکید نمود که کواچ مسئول ناکامی های اوایل فصل بایرن است.

وی در این باره گفت: در اکتبر و نوامبر، اُفت کردیم چرا که سرمربی تصمیم گرفت حجم غیرقابل باوری از تغییرات را در تیم ایجاد کند و همین امر موجب بروز نا آرامی در تیم شد؛ شما همواره می توانید اندکی تغییر ایجاد کنید اما کواچ بدون در نظر دریافت عملکرد بازیکنان چنین کاری را در پیش گرفت؛ در آن دوران چند بار از جهت خارج شدیم و پس از برگزاری چند جلسه، به صراحت مسائل را بازگو و آنها را مرتفع کردیم.

با این حال، رومینگه که در برهه ای که بایرنی ها در جستجوی سرمربی جدید بودند، توماس توخل سرمربی کنونی پی اس جی را به کواچ ترجیح می داد، اذعان داشت که کواچ مسئولیت سختی را بر عهده دارد.

وی در این خصوص گفت: ما 10 سال فوق العاده را تجربه کردیم و در بوندسلیگا دبل کردیم و با یوپ هاینکس پیروز به فتح سه گانه شدیم، بنابراین نیکو به عنوان یک سرمربی جوان، برای پا گذاشتن جای پای وی کار سختی را پیش رو دارد.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 198

به "رومینگه: کواچ از خطر اخراج مصون نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومینگه: کواچ از خطر اخراج مصون نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید