رونالدو: لیاقتش را دارم که بیشتر از مسی توپ طلا داشته باشم

به گزارش مجله آزات وب، ستاره پرتغالی خط حمله تیم فوتبال یوونتوس می گوید دوست دارد که دوران بازیگری اش را با افتخارات فردی بیشتری از همتای آرژانتینی اش در بارسلونا به سرانجام برساند و این را حق خود می داند.

رونالدو: لیاقتش را دارم که بیشتر از مسی توپ طلا داشته باشم

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو به تازگی با برنامه صبح بخیر بریتانیای شبکه ITV مصاحبه ای انجام داده که بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته است. او در بخشی از این مصاحبه اعتراف نموده که خودش را لایق کسب جوایز فردی بیشتری نسبت به لیونل مسی می داند تا به این ترتیب صندلیش را به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ تثبیت کند.

رونالدوی 34 ساله که تاکنون پنج بار توپ طلا به عنوان مهمترین جایزه فردی فوتبال جهان را از آن خود نموده است، در کسب این افتخار با مسی برابر است، اما او می خواهد در سال های پایانی دوران بازیگری اش بر تعداد این جوایز اضافه کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: نام مسی در تاریخ فوتبال حک شده است، اما من فکر می کنم که باید شش، هفت یا هشت توپ طلا داشته باشم تا بالاتر از او قرار بگیرم. دوست دارم چنین اتفاقی بیفتد. در واقع خودم را لایقش می دانم.

وی در بخش دیگری از مصاحبه اش درباره مسی گفت: رابطه من با مسی؟ ما رفیق یکدیگر نیستیم، اما 15 سال است که این صندلی را میان خودمان تقسیم نموده ایم. می دانم او با بودنش باعث شده است من فشار بیشتری به خودم بیاورم تا بازیکن بهتری باشم و من هم متقابلاً همین کار را برای او انجام داده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 455

به "رونالدو: لیاقتش را دارم که بیشتر از مسی توپ طلا داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: لیاقتش را دارم که بیشتر از مسی توپ طلا داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید