سفر مدیرعامل صندوق توسعه ملی به کرمان، آنالیز مسائل فعالان اقتصادی

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورابراهیمی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر مدیرعامل صندوق توسعه ملی به استان کرمان گفت: شهیدزاده به دعوت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس فردا چهارشنبه 14 شهریور ماه به کرمان سفر می نماید.

سفر مدیرعامل صندوق توسعه ملی به کرمان، آنالیز مسائل فعالان اقتصادی

وی هدف این سفر را آنالیز مسائل و مسائل فعالان اقتصادی استان در ارتباط با صندوق توسعه ملی اعلام کرد و اضافه نمود: در نشست مشترکی که با رئیس صندوق توسعه ملی و با حضور سرپرست استانداری، رئیس اتاق بازرگانی کرمان و مدیران ارشد استان در محل اتاق بازرگانی کرمان خواهیم داشت، حل مسائل تامین مالی از محل صندوق توسعه ملی برای طرح هایی که در استان قرار است عملیاتی شوند و طرح هایی که در فرآیند تامین مالی و یا پرداخت تعهداتشان با مشکل روبرو شدند، مورد آنالیز قرار خواهند گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز امیدواری کرد که این نشست کمکی به حل مسائل فعالان اقتصادی استان کرمان و اثرگذار در استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی برای طرح های اقتصادی استان باشد.

پورابراهیمی گفت: طی سالهای گذشته اعتبارات قابل توجهی از محل صندوق توسعه ملی به طرح های اقتصادی استان کرمان اختصاص پیدا نموده که با افزایش تعامل هر چه بیشتر مسؤولان استان و صندوق توسعه ملی، شرایط بهتری برای بهره گیری هر چه بیشتر و افزایش استفاده از منابع برای طرح های استان ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 32

به "سفر مدیرعامل صندوق توسعه ملی به کرمان، آنالیز مسائل فعالان اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مدیرعامل صندوق توسعه ملی به کرمان، آنالیز مسائل فعالان اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید