ششمین کفش طلای اروپا برای مسی

به گزارش مجله آزات وب، مهاجم بارسلونا در یک مراسم در حضور خانواده، رییس باشگاه و بعضی از هم تیمی هایش ششمین کفش طلایش را دریافت کرد.

ششمین کفش طلای اروپا برای مسی

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، لیونل مسی امروز (چهارشنبه) در یک مراسم کفش طلای اروپا را دریافت کرد. مهاجم بارسلونا در فصلی که گذشت توانست 36 گل به ثمر برساند و با کسب 72 امتیاز برای ششمین بار برنده این جایزه گردد. ستاره آرژانتینی پیش از این جایزه پیچیچی (آقای گل لالیگا) را هم دریافت نموده بود.

در این مراسم علاوه بر خانواده مسی، خوسپ ماریا بارتومئو(رییس باشگاه بارسلونا)، لوییس سوارس و جوردی آلبا نیز او را همراهی کردند.

ستاره آرژانتینی پس از دریافت کفش طلا گفت: از خانواده، مدیریت و هم تیمی هایم تشکر می کنم. از سوارس و آلبا که مهم ترین نقش را برای کسب این جایزه داشتند قدردانی می کنم. با وجود این که جایزه را من دریافت کردم اما این عنوان متعلق به همه تیم است.

مسی پیش از دریافت جایزه به اهمیت لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود و گفت: لیگ قهرمانان خاص است و هر سال دوست داریم فاتح این جام شویم. با این حال خیلی سخت است هم در لالیگا، هم در لیگ قهرمانان و هم در کوپا دل ری خوب بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 516

به "ششمین کفش طلای اروپا برای مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین کفش طلای اروپا برای مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید