طرح شفافیت آراء نمایندگان از دستور کار مجلس خارج نشده است، احتمال تلفیق طرح شفافیت آرا با شفافیت قوای سه گانه

به گزارش مجله آزات وب، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفافیت آراء نمایندگان از دستور کار مجلس خارج نشده است اما طرح قوای سه گانه می تواند طرح شفافیت آرا را تکمیل کند.

طرح شفافیت آراء نمایندگان از دستور کار مجلس خارج نشده است، احتمال تلفیق طرح شفافیت آرا با شفافیت قوای سه گانه

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که باتوجه به رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه گانه، آیا طرح شفافیت آراء از دستور کار مجلس خارج شده است یا خیر، اظهارکرد: طرح شفافیت آراء نمایندگان از دستور کار مجلس خارج نشده است؛ اما طرح قوای سه گانه می تواند طرح شفافیت آرا را تکمیل کند.

وی اضافه کرد: شفافیت آراء نمایندگان، حدودا 20 درصد فرآیند شفافیت را تکمیل می نماید اما در صورت تصویب طرح شفافیت قوای سه گانه، می توانیم شاهد اتفاقات بهتری در حوزه شفافیت و بعلاوه تصویب قانونی جامع تر در این زمینه باشیم.

فلاحی ادامه داد: پیشنهاد شده است که طرح شفافیت آراء نمایندگان با طرح شفافیت قوای سه گانه تلفیق گردد اما به طور کلی طرح شفافیت آرا همچنان در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی واقع شده است و بارگزاری شده است. هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با دستور رئیس مجلس باید هرچه سریع تر، آنالیز طرح شفافیت آرا در دستور کار صحن قرار دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس مجلس باید با اقدامی جهادی، طرح های مهمی مثل شفافیت آرا و ساماندهی نیروهای دولتی را در جلسات صبح و بعد از ظهر مجلس در دستور کار صحن قرار دهد تا هرچه سریع تر تصویب گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2202

به "طرح شفافیت آراء نمایندگان از دستور کار مجلس خارج نشده است، احتمال تلفیق طرح شفافیت آرا با شفافیت قوای سه گانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح شفافیت آراء نمایندگان از دستور کار مجلس خارج نشده است، احتمال تلفیق طرح شفافیت آرا با شفافیت قوای سه گانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید