لیگ NBA، شکست هیوستون و گلدن استیت در خانه، آتلانتا از سد دیترویت گذشت

به گزارش مجله آزات وب، تیم های آتلانتا، میلواکی و لس آنجلس کلیپرز در دیدارهای صبح امروز NBA حریفان خود را شکست دادند.

لیگ NBA، شکست هیوستون و گلدن استیت در خانه، آتلانتا از سد دیترویت گذشت

به گزارش خبرنگاران، تیم های گلدن استیت وریزر و هیوستون راکتس در دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا مقابل حریفان خود مغلوب شدند.

در بازی نخست، تیم هیوستون راکتس در سالن تویوتا سنتر با نتیجه 111 بر 117 از میهمان خود میلواکی باکس مغلوب شد. حضور راسل وستبروک و جیمز هاردن در این بازی خانگی، نوید یک پیروزی آسان را برای راکتس می داد ولی درخشش یانیس آنتتوکنمپو، ستاره یونانی باکس، کفه ترازو را به سود این تیم سنگین کرد. آنتتوکنمپو 30 امتیاز، 11 پاس گل و 13 ریباند برای میلواکی و راسل وستبروک 24 امتیاز، 4 پاس گل و 16 ریباند برای هیوستون داشت. هاردن هم 19 امتیاز، 14 پاس گل و 7 ریباند دیگر برای میزبان کسب کرد.

آنتتوکنمپو در سال گذشته به عنوان باارزش ترین بازیکن لیگ انتخاب شد.

تیم هیوستون راکتس هم در سالن چیس سنتر با غلبه بر گلدن استیت وریرز به دومین پیروزی متوالی خود رسید. کلیپرز در این بازی با نتیجه 141 بر 122 برنده شد. لو ویلیامز 22 امتیاز و 8 ریباند و کاوای لنارد 21 امتیاز و 9 پاس گل دیگر برای کلیپرز و دی آنجلو راسل 20 و استفین کری 23 امتیاز برای وریرز به دست آوردند.

در بازی دیگری که در سالن لیتل کیسرز آره نا و با حضور 20322 تماشاگر برگزار گردید، تیم دیترویت پیستونز با نتیجه 100 بر 117 از میهمان خود آتلانتا هاوکس مغلوب شد. آندری دروموند 21 امتیاز و 12 ریباند و 4 توپربایی برای پیستونز و تری یانگ 38 امتیاز و 9 ریباند برای هاوکس به دست آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 592

به "لیگ NBA، شکست هیوستون و گلدن استیت در خانه، آتلانتا از سد دیترویت گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، شکست هیوستون و گلدن استیت در خانه، آتلانتا از سد دیترویت گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید