نیمار اشتباه کریستیانو رونالدو را تکرار کرد

به گزارش مجله آزات وب، برزیل به طرزی باورنکردنی بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر را به کرواسی باخت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

نیمار اشتباه کریستیانو رونالدو را تکرار کرد

به گزارش خبرنگاران، شب گذشته در ملاقات حساس برزیل و کرواسی، نیمار در وقت اضافه گل ارزشمندی برای برزیل به ثمر رساند و چند دقیقه بعد برونو پتکوویچ بازی را به تساوی کشاند. کار به ضربات پنالتی کشید اما نیمار برای زدن پنالتی پنجم انتخاب شد، و از آنجایی که نمی توان ترکیب را عوض کرد نیمار فرصت پنالتی زدن را پیدا نکرد و کرواسی با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید.

این موضوع باعث شد تا طرفداران مات و مبهوت شوند از اینکه چرا نیمار اولین پنالتی را نزد!

یکی از طرفداران در توئیتر نوشت: نمی توانم بفهمم چرا نیمار پنالتی اول را نزد. دیگری اضافه نمود: چطور هنوز نفهمیدی که هیچ تضمینی برای پنالتی پنجم وجود ندارد؟ سومی گفت: همواره برترین ها اول هستند و بزدل ها آخر.

شاید نیمار می خواست به عنوان بازیکنی که پنالتی کلیدی برزیل را به ثمر می رساند، افتخار بیشتری کسب کند.

کریستیانو رونالدو هم در نیمه نهایی یورو 2012 مقابل اسپانیا همین کار را انجام داد، اما پس از اینکه دو پنالتی پرتغال از دست رفت، دیگر نوبت به رونالدو نرسید.

یورگن کلینزمن، کارشناس ITV نیز از تاکتیک های برزیل برای ضربات پنالتی شوکه شد و این سوال را عنوان نمود که چرا نیمار نفر پنجم بود. او گفت: مربیان رویکردهای کاملاً متفاوتی دارند. اخیراً دیدیم که برترین پنالتی زنان اولین پنالتی را می زنند. آنها را برای پنالتی پنجمین نگه ندارید زیرا ممکن است فرصتی برای آنها باقی نماند. برای من نیمار اولین پنالتی زن است. بعد از گل تساوی، قدرت کرواسی بیشتر شد. اینجاست که اگر برزیلی باشی می ترسی. تمام ملت از شما انتظار دارند که به نیمه نهایی بروید و به یکباره وحشت وجودتان را می گیرد. به شدت عصبی می شوید و فرصتی برای آرام کردن خود پیدا نمی کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2293

به "نیمار اشتباه کریستیانو رونالدو را تکرار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار اشتباه کریستیانو رونالدو را تکرار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید