کاوانی: می توانستم به ناپولی برگردم اما ترجیح دادم در پاری سن ژرمن بمانم

به گزارش مجله آزات وب، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید در گذشته ای نه چندان دور می توانست به فوتبال ایتالیا برگردد اما ترجیح داده به کارش در لوشامپیونه ادامه دهد.

کاوانی: می توانستم به ناپولی برگردم اما ترجیح دادم در پاری سن ژرمن بمانم

به گزارش خبرنگاران، ادینسون کاوانی که در این فصل با زدن 18 گل در همین تعداد بازی در لوشامپیونه، در اوج بوده است و تنها یک گل تا تکرار بهترین رکورد خود برای گلزنی در لیگ فرانسه فاصله دارد، به نشریه کوریره دلواسپورت گفت که این فرصت را داشته که به باشگاه پیشین خود ناپولی برگردد تا دوباره در سری A بازی کند اما در نهایت تصمیم گرفته است که در جمع پاریسی ها بماند.

کاوانی اعتراف کرد که قرارداشتن زیر سایه زلاتان ابراهیموویچ - مهاجم پیشینPSG که به منچستریونایتد پیوست - و انتقال اجباری به گوشه های میدان به جای مرکز خط حمله او را به فکر ترک پارک دو پرنس انداخت بود.

او گفت: این امکان وجود داشت که به ایتالیا برگردم. در فوتبال گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که خارج از کنترل شماست و این باشگاه است که تصمیم نهایی را می گیرد. سال گذشته من آن طور که دلم می خواست و در پست مورد علاقه ام به عنوان یک مهاجم نوک بازی نکردم، بلکه بیشتر در جناحین بودم. به همین دلیل بود که به فکر بازگشت به سری A افتاده بودم. در نهایت اما تصمیم گرفتم که در پاری سن ژرمن بمانم.

در فصول اخیر به دلیل قرارداشتن ایبرا در نوک خط حمله پاریسی ها، کاوانی مجبور بود در کناره ها بازی کند اما از زمانی این مهاجم سوئدی به شیاطین سرخ پیوسته است، شم گلزنی کاوانی در نوک خط حمله به همه ثابت شده است.

با این حال کاوانی می گوید که خروج ابراهیموویچ هیچ تأثیری روی ارتقای آمار گلزنی او نداشته، هر چند خرسند است که توانسته در پست مورد علاقه اش بازی کند.

وی اضافه نمود: رفتن ابراهیموویچ هیچ تأثیری روی تصمیم من نگذاشت. به هر حال هر چیزی که بردیم را در کنار هم کسب کردیم. من و ابراهیموویچ با هم مسئله ای نداریم اما من می خواستم که در پست تخصصی خودم در نوک خط حمله بازی کنم.

گفته می گردد که کاوانی قرار است قراردادش را قبل از انتها ماه جاری تمدید کند و این یکی دیگر از برنامه های مالکان قطری باشگاه برای حفظ ستاره های شان از جمله تیاگو سیلوا است. کاپیتان و مدافع برزیلی PSG در روزهای انتهای سال 2016 قراردادش با قهرمان فرانسه را تمدید کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 854

به "کاوانی: می توانستم به ناپولی برگردم اما ترجیح دادم در پاری سن ژرمن بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوانی: می توانستم به ناپولی برگردم اما ترجیح دادم در پاری سن ژرمن بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید