کل به جزء به جشنواره فیلم بلغارستان راه یافت

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت جشنواره، فیلم کوتاه کل به جزء به پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بلغارستان راه یافت.

کل به جزء به جشنواره فیلم بلغارستان راه یافت

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه In The Palace در پانزدهمین دوره برگزاری خود میزبان فیلم هایی از سراسر دنیا در بخش های مختلف است.

فیلم کل به جزء در بخش بهترین فیلم مستند در کنار 14 فیلم دیگر از کشورهای مختلف از جمله آلمان، هلند، کانادا، سوییس، بریتانیا، سوئد، بلغارستان به نمایش درمی آید.

این جشنواره مورد تایید آموزشگاه اسکار است و از فیلم هایی که در آن به نمایش درمی آیند به عنوان فیلم هایی با کیفیت تایید شده اسکار یاد می گردد.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه In The Palace از 23 تا 30 ژوئن 2018 در کاخ کویین ماری شهر بالچیک که در کنار دریای سیاه واقع است، برگزار می گردد.

عوامل ساخت کل به جزء عبارتند از نویسنده و کارگردان: سید وحید حسینی نامی، تصویربردار: سعید محمد پناه، صدابردار: علی صفایی فر، طراح فراوری و مدیر هنری: نوید نامی، عکاس: مهسا جمالی، دستیار کارگردان: علی همراز، مجری طرح: شهرام شهنازیان، مدیر تدارکات: رضا فتحی، تدوین: سید وحید حسینی نامی، جلوه های ویژه رایانه ای: روزبه شمشیری، صداگذار: حسین قورچیان، موسیقی: مهران پورمندان، تهیه کننده: انجمن سینمای جوانان ایران.

فیلم کوتاه 12 دقیقه ای کل به جزء روایت سرنگونی مجسمه آهنی یک دیکتاتور است که بعد از ذوب شدن در قالب اشیایی کوچک تکثیر شده و به حیات خود در زندگی مردم ادامه می دهد.

وحید حسینی نامی پیش از این فیلم، فیلم کوتاه خاطرات مخدوش یک دریاچه را ساخته بود.

انیمیشن کوتاه هیچکس به کارگردانی الهام طرقی و انیمیشن کوتاه لایت سایت ساخته سید مسلم طباطبایی 2 فیلم دیگر ایرانی حاضر در این جشنواره هستند که در بخش انیمیشن دانشجویی حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 480

به "کل به جزء به جشنواره فیلم بلغارستان راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کل به جزء به جشنواره فیلم بلغارستان راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید