آل پاچینو در نقش فیل اسپکتور در یک فیلم تلویزیونی بازی خواهد نمود

به گزارش مجله آزات وب، بعد از موفقیت آل پاچینو با فیلم تو جک را نمی شناسی و دریافت جایزه امی برای بازی کردن نقش دکتر جک کوورکیان، پاچینو تصمیم گرفته است که در یک فیلم تلویزیونی دیگر برای شبکه HBO جلوی دوربین برود.

آل پاچینو در نقش فیل اسپکتور در یک فیلم تلویزیونی بازی خواهد نمود

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

این بار او میخواهد که نقش فیل اسپکتور را که یک ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی است، بازی کند. فیلمنامه این فیلم را دیوید ممت خواهد نوشت و خود او، کارگردانی اش خواهد نمود.

بیست سال از زمانی که دیوید ممت فیلمنامه گلنگاری گلن راس را نوشت، می گذرد و این بار پاچینو و ممت قصد دارند، فیلم پیروز دیگری را بسازند.

تصور می کنم فیزیک چهره پاچینو به اسپکتور بخورد. اما مهم تر از ان نقش خاصی است که آل بازی خواهد نمود، او باید نقش یک آدم نابغه و در عین حال دیوانه را بازی کند. فکر می کنم آل به خوبی از پس این نقش هم برآید.

فیل اسپکتور هم اینک 70 ساله است. اوترانه ساز بسیار مشهوری است. او بود که شیوه خاصی برای تهیه و ضبط موسیقی به نام Wall of Sound را ابداع کرد. بین سال های 1960 تا 1965، او به تنهایی 25 ترانه محبوب را ساخت که در جدول 40 ترانه پرفروش نهاده شدند. اسپکتور با خوانندگان مشهور آن موقع مثل جان لنون، تینا ترنر و جورج هریسون همکاری می کرد. آلبوم بسیار پیروز و برنده جایزه Let It Be گروه بیتلز او را تهیه کرد. اسپکتور با جورج هریسون، آلبومی به نام کنسرت برای بنگلادش تهیه کرد که برنده گرمی شد. در سال 1989، نام او در تالار افتخار مشاهیر راک اند رل ثبت شد. ترانه ای به نام Youve Lost That Lovin Feelin که توسط او نوشته و تهیه شد و توسط گروه The Righteous Brothers اجرا شد، در قرن بیستم بیش از هر ترانه دیگری در خطوط هوایی پخش شد.

اما همه پیروزیت های این نابغه موسیقی در سال 2003 بعد کشته شدن هنرپیشه ای به نام لانا کلارکسون در خانه اسپکتور، تحت الشعاع نهاده شد. اسپکتور متهم به قتل درجه دو شد و در سال 2009 به 19 سال زندان محکوم شد.

باید دید که همکاری پاچینو با ممت چه نتیجه ای در بر خواهد داشت. من خوشبین هستم. ممت واقعا نویسنده فیلمنامه توانایی است و در سابقه خود، نوشتن فیلمنامه پستچی همواره دو بار زنگ می زند، ما فرشته نیستیم، گلنگاری گلن راس و رونین را دارد. آخرین پروژه ممت، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم خاطرات ان فرانک است.

منبع: Collider و ویکی پدیا

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 441

به "آل پاچینو در نقش فیل اسپکتور در یک فیلم تلویزیونی بازی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل پاچینو در نقش فیل اسپکتور در یک فیلم تلویزیونی بازی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید