آنتن TD-LTE برای تقویت مودم های هواوی B612 و ایرانسل TF-i60

به گزارش مجله آزات وب، پیش تر، دو مدل آنتن 4G برای مودم های هواوی از جمله هواوی B612 یا ایرانسل TF-i60 معرفی کردیم.

آنتن TD-LTE برای تقویت مودم های هواوی B612 و ایرانسل TF-i60

آنتن رومیزی Blazing Fast را برای تقویت امواج فورجی معرفی کردیم و در مقاله دیگری به چند مدل آنتن 4G قلمی مناسب برای مودم B612 اشاره داشتیم.

اما کاربران زیادی هستند که به دنبال یک آنتن TD-LTE می گردند. آنتن های معرفی شده در بالا و چندین آنتن دیگری که در فروشگاه ها عمدتا دیده می شود؛ فقط از فرکانس های رادیویی FDD یا شبکه های فورجی عادی پشتیبانی می کنند و برای تقویت اینترنت TD-LTE ایرانسل و مبین نت مناسب نیستند.

اینترنت TD-LTE ایرانسل و مبین نت روی باندهای رادیویی 41 و 43 عرضه شدند که از دسترس آنتن های فورجی خارج هستند.

نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به سختی می توان آنتنی برای دریافت و تقویت فرکانس های باندهای رادیویی 3500 و 3700 مگاهرتز پیدا کرد.

بسیاری از کاربران آنتن 4G به جای TD-LTE خریداری کرده و پس از نصب متوجه می شوند که در سرعت اینترنت TD-LTE آن ها هیچ تاثیری ندارد.

در این میان، یک شرکت ایرانی چند وقتی است که آنتن گیرنده لگاریتمی و لاگپریودیکی برای تقویت امواج محدوده فرکانسی 800 تا 3700 مگاهرتز عرضه کرده است.

یعنی با این آنتن می توان هم سیگنال های 3G و 4G و 4.5G را پوشش داد و تقویت کرد و هم فرکانس های رادیویی و باندهای رادیویی اینترنت TD-LTE ایرانسل و مبین نت را بهبود بخشید.

آنتن لگاریتیمی 4G و TD-LTE

آنتن KLPDA18DBi از شرکت مهندسی ان جی می توان از روی انواع باندهای رادیویی گیرندگی با گین بالا داشته باشد. قدرت گیرندگی آن از 11 الی 18 دسی بل و مناسب برای نصب در فضای آزاد است (در فضای آزاد بالاترین قدرت گیرندگی را دارد).

این آنتن دارای سوکت و کانکتور SMA است و برای هر مودمی که از این کانکتور پشتیبانی می کند؛ مناسب خواهد بود و می تواند قدرت گیرندگی آن را تقویت کند.

درجه حرارتی از منفی 10 تا 45 درجه را تاب می آورد و زاویه پوشش دهی عمودی و افقی آن 60 درجه است. با یک امپدانس 50 اهمی و حداکثر توان ورودی 1 وات، از جنس فایبر گلاس بافته شده است.

همراه این محصول 15 متر کابل کانکتور خورده آماده استفاده است و به راحتی روی میله نصب می شود.

نظر کاربرانی که این آنتن تقویتی خارجی را خریداری کردند؛ در مجموع مثبت و رضایت بخش است. بسیاری از این افراد مودم ایرانسل Tf-i60 داشتند ولی سرعت اینترنت تی دی ال تی آن ها مناسب نبوده است.

با خریداری و نصب آنتن KLPDA18DBi پیروز شدند چراغ های مودم را از یک یا دو چراغ به پنج چراغ رسانده و سرعت را چند برابر کنند. البته، همه چیز به پوشش دهی آنتن در منطقه شما بستگی دارد؛ چون گاهی اوقات اصلا آنتن BTS نزدیک شما نیست که بتوان از آن گیرندگی موج داشت.

نکته بسیار مهم: اگر می خواهید برای مودم هایی که از MIMO چندگانه سود می برند این آنتن را بخرید؛ باید دو عدد آنتن خریداری و به مودم نصب کنید. آنتن ها باید با زاویه هایی 45 و 135 درجه نسبت به افق نصب شوند تا بالاترین گیرندگی را داشته باشند.

قیمت این آنتن در فروشگاه ها نزدیک به 430 هزار تومان است ولی روی سایت شرکت مهندسی ان جی ارزان تر است.

این آنتن TD-LTE را می توانید از روی سایت دیجی کالا (اگر موجود نبود این محصول)یا سایت سازنده آن خریداری کنید.

اگر این روزها بخواهید یک مودم 4G رومیزی خریداری کنید؛ احتمالا به مودم های هواوی B612 و B528 برخورد کرده یا فروشندگان یکی از این دو…

مودم ایرانسل TF-i60 یا هواوی B612 در بخش سرعت اینترنت 4G و TD-LTE کیفیت رضایت بخشی دارد. از حداکثر سرعت دانلود 300 مگابیت روی 4G و…

این سوالی است که یک کاربر در چت تلگرام از من پرسید. جواب خیلی ساده و روشن است: مودم هواوی B612 یا ایرانسل TF-i60 (فرقی…

متخلفان، متقلبان و کلاه برداران بازار شبکه هر روز به ترفند تازه تری متوسل می شوند تا سر مردم کلاه گذاشته و مودم هواوی B612 را بفروشند. یک…

برخی از کاربران ازم سوال می کنند با تعویض مودم شرایط سرعت اینترنت و آنتن دهی آن ها بهتر می شود یا خیر؟ مثلا، یک مودم فورجی یا تی دی ال تی…

ابتدا نمی خواستم وارد ماجرای قیمت مودم ایرانسل TF-i60 و فروش سر گردنه ای آن شوم. این مودم هم مانند صدها محصول و کالای دیگر در بازار…

مودم های استاندارد دارای یک شیار یا اسلات سیم کارت هستند و شما فارغ از اینکه می خواهید اینترنت 4G یا TD-LTE استفاده کنید؛ باید یک سیم کارت از…

با پیشی دریافت قیمت مودم هواوی B612 از مودم هواوی E5186، حالا یک سوال جدی مطرح می شود: کدام یک از این مودم ها برای خرید بهتر و…

منبع: شبکه چی
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1253

به "آنتن TD-LTE برای تقویت مودم های هواوی B612 و ایرانسل TF-i60" امتیاز دهید

7 کاربر به "آنتن TD-LTE برای تقویت مودم های هواوی B612 و ایرانسل TF-i60" امتیاز داده اند | 3.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنتن TD-LTE برای تقویت مودم های هواوی B612 و ایرانسل TF-i60"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید