این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی ها عوض می نماید، عکس

به گزارش مجله آزات وب، آیتو M9 یک SUV پرچمدار هواوی و Seres است. این یک خودروی 5.2 متری بالارده با شش صندلی در داخل است. M9 شاسی بلندهای بنزینی برندهایی مانند بی ام و X7 و مرسدس بنز GLS را هدف قرار می دهد.

این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی ها عوض می نماید، عکس

امیرمسعود عابدین: آیتو یک پروژه مشترک بین هوآوی و Seres است. در این همکاری، Seres خودروهای آیتو را فراوری می نماید، در حالی که هوآوی به عنوان تامین نماینده اصلی قطعات و نرم افزار عمل می نماید. علاوه بر این، غول فناوری چینی مسئول فروش وسایل نقلیه آیتو است. مدل های آیتو شامل سه خودروی M9 و M7 و M5 است که وارد بازار چین شده اند.

ظاهر بیرونی آیتو M9 از زبان طراحی ای پیروی می نماید که اولین بار در سدان هوآوی لوکسید S7 دیده شد. از ویژگی های آن می توان به چراغ های مثلثی شکلی اشاره نمود که با یک نوار LED به هم وصل شده اند.

  • آشنایی با هیوندای ونیو، شاسی بلند مقرون به صرفه کره ای/ عکس

یکی از ویژگی های شاسی بلند آیتو M9 چراغ های جلوی آن است که هواوی سازنده آنهاست. این چراغ ها می توانند به عنوان یک پروژکتور عمل نموده و تصاویر و فیلم ها را نمایش دهند. چراغ های جلو بعلاوه می توانند اشعه ها را کنترل نمایند تا از اذیت شدن سایر کاربران جاده جلوگیری نمایند. به گفته آیتو، دقت آنها به 1.2 متر می رسد. این چراغ های جلو می توانند علاوعه بر اتومبیل ها، عابران پیاده را نیز تشخیص دهند. M9 بعلاوه از سیستم یاری رانندگی Huawei ADS 2.0 استفاده می نماید.

Aito M9 دارای شش صندلی با طرح 2 + 2 + 2 است. هر صندلی با چرم ناپا پیچیده شده است. کنسول مرکزی آیتو M9 دارای سه صفحه نمایش است. صفحه نمایش اصلی دارای ابعاد 15.6 اینچی است. مانیتور سرنشین جلو 16 اینچ و نمایشگر کیلومترشمار 12.3 اینچ است. علاوه بر اینها، دارای هدآپ دیسپلی 75 اینچی با قابلیت واقعیت افزوده است. این سیستم از سیستم عامل هارمونی هواوی پشتیبانی می نماید.

یکی دیگر از ویژگی های آیتو M9 سیستم صوتی هواوی است که از 25 بلندگو تشکیل شده است. صندوق عقب آیتو M9 دارای ظرفیت 716 لیتری و بعلاوه دارای 41 فضای ذخیره سازی در کل است.

شاسی آیتو M9 از آلومینیوم ساخته شده است. نسخه EREV آیتو M9 دارای یک پیشرانه 1.5 لیتری است که به عنوان یک ژنراتور عمل می نماید. این نسخه دارای سیستم 4WD با دو موتور الکتریکی برای فراوری 489 اسب بخار قدرت است. آنها به وسیله باتری های سفارشی 42 کیلووات ساعتی یا 52 کیلووات ساعتی NMC سه تایی از برند CATL تغذیه می شوند. بسته به باتری، برد تمام الکتریکی آیتو M9 حدود 225 تا 275 کیلومتر است. برد مختلط 1362 تا 1402 کیلومتر است. شتاب صفر تا صد آن 4.9 ثانیه اعلام شده است.

نسخه تمام الکتریکی آیتو M9 با دو موتور الکتریکی، قدرت 522 اسب بخاری فراوری می نماید و یک بسته باتری سه تایی CATL برای 97 کیلووات ساعت ارائه می دهد که برای طی کردن مسافت 630 کیلومتری مناسب است. این نسخه در 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

  • با پرداخت 900 میلیون تومان صاحب این فراری شوید / عکس

  • خرید این مرسدس بنز با پول یک پراید! /عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 دی 1402 بروزرسانی: 6 دی 1402 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2425

به "این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی ها عوض می نماید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شاسی بلند نظر شما را نسبت به چینی ها عوض می نماید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید