اجرای دیدنی 800 پهباد در نمایش هوایی چین

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: پرواز یکی از موضوعاتی است که افراد را به دو دسته تقسیم می نمایند: دسته ای که عاشق آن هستند و دسته ای که از آن متنفرند. با این حال، فکر می کنم که همه ما قبول داریم که هواپیما به عنوان یک اختراع انسانی (و به طور کلی هوانوردی) شگفت انگیز است.

اجرای دیدنی 800 پهباد در نمایش هوایی چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

از زمان ظهور بشر، انسان به امید اینکه روزی بتواند مثل پرنده ها پرواز کند، به آسمان نگاه می نموده است و امروزه همه ما این امکان را داریم.

800 پهباد با رنگ های متنوع در آسمان شب پرواز کردند تا شبح یک هواپیما را تشکیل دهند.

شرکت نمایندگان در همایش پرواز نانچانگ در سال 2019 شانس این را داشتند که شاهد نمایش باشکوهی باشند؛ 800 پهباد پرواز کردند تا آسمان شب را به شکل هواپیما ها و هلیکوپتر های مختلف روشن نمایند.

این اجرای تماشایی پهباد ها یک کوشش هماهنگ شده برای گرامیداشت هوانوردی در چین بود که انواع هواپیما های امروزی از هواپیمای مسافربری گرفته تا بالگرد های نظامی و جت های جنگنده و هواپیماهای قدیمی را نمایش می داد.

یکی از تماشایی ترین بخش های اجرا شبح هواپیما بود. این اجرا آسمان را با رنگ آبی تیره ای و چراغ های چشمک زن قرمز روشن می کرد. هدف این نمایش ترویج رشد صنعت حمل و نقل هوایی نانچانگ و ترغیب سرمایه گذاری بیشتر در این زمینه بود.

منبع: boredpanda

منبع: برترین ها
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 599

به "اجرای دیدنی 800 پهباد در نمایش هوایی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای دیدنی 800 پهباد در نمایش هوایی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید