المپیاد جهانی شطرنج، همگروهی ایران با چین و 8 تیم دیگر، شروع رقابت ها از آدینه

به گزارش مجله آزات وب، همگروهی های تیم ملی شطرنج ایران در رقابت های المپیاد جهانی آنلاین معین شدند.

المپیاد جهانی شطرنج، همگروهی ایران با چین و 8 تیم دیگر، شروع رقابت ها از آدینه

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های المپیاد جهانی شطرنج در سال 2020 برخلاف دوره های گذشته و به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان نیز متشکل از احسان قائم مقامی، پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی، سارا سادات خادم الشریعه، مبینا علی نسب و آناهیتا زاهدی فر در این رویداد عظیم شرکت خواهد نمود.

ایران که در سطح اول المپیاد حضور دارد، از فردا (آدینه) رقابت خود را شروع خواهد نمود. تیم کشورمان در گروه نخست از سطح اول با تیم های آلمان، مغولستان، گرجستان، چین، زیمباوه، هند، ازبکستان، اندونزی و ویتنام همگروه است.

در سطح اول این مسابقات 40 تیم حضور دارند که از فردا تا یکشنبه رقابت های خود را انجام خواهند داد.

تیم ایران فردا (آدینه) با گرجستان، آلمان و چین، روز شنبه با ازبکستان، هند و زیمباوه و روز یکشنبه نیز با ویتنام، اندونزی و مغولستان ملاقات خواهد نمود.

مسابقات از روز 27 آگوست (پنج شنبه هفته آینده) پیگیری می گردد. در دور مقدماتی ابتدا 8 تیم از گروه های چهارگانه (از هر گروه 2 تیم) با هم رقابت می نمایند، سپس در مرحله یک چهارم نهایی چهار تیم برتر دور مقدماتی به همراه 4 تیم برتر در مرحله گروهی با یکدیگر مسابقات می دهند. در ادامه نیز چهار تیم برتر در مرحله یک چهارم نهایی به نیمه نهایی می رسند و در نهایت نیز ملاقات فینال در روز 30 آگوست برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1297

به "المپیاد جهانی شطرنج، همگروهی ایران با چین و 8 تیم دیگر، شروع رقابت ها از آدینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیاد جهانی شطرنج، همگروهی ایران با چین و 8 تیم دیگر، شروع رقابت ها از آدینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید