بازدید اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان از فرایند ارایه خدمات به گردشگران منطقه آزاد انزلی

به گزارش مجله آزات وب، با توجه به فرایند رو به افزایش حضور گردشگران نوروزی 1400 به فاز تجارت و گردشگری منطقه، اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه از فرایند ارایه خدمات به گردشگران منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آوردند.

بازدید اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان از فرایند ارایه خدمات به گردشگران منطقه آزاد انزلی

با توجه به فرایند رو به افزایش حضور گردشگران نوروزی 1400 به فاز تجارت و گردشگری منطقه، اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه از فرایند ارایه خدمات به گردشگران منطقه آزاد انزلی بازدید به عمل آوردند.

در این برنامه نظارتی که مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست، معاون فرهنگی و گردشگری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل،دبیر ستاد مبارزه با کرونا منطقه، مدیر پشتیبانی و تشریفات و معاون حراست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی حضور داشتند، شاخص هایی چون اجرای دستور العمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، ارایه ماسک رایگان در درب های ورودی فاز تجارت و گردشگری و مجتمع های تجاری مورد توجه نهاده شد.

بنابراین گزارش ملاقات و تبادل نظر با کادر پزشکی و درمانی مستقر در فاز تجارت و گردشگری که در قالب مطب پزشکی به مراجعه کنندگان خدمات رایگان ارایه میدهند و بازدید از دفتر ستاد هماهنگی خدمات سفر،بازدید از نمازخانه های مجتمع های تجاری ، تبادل نظر با هنرمندان حاضر در بازارچه صنایع دستی، و نحوه ارایه خدمات در پارکینگ ها و مبادی ورودی به محدوده گردشگری منطقه از دیگر بخش های این بازدید میدانی در روزهای نخست نوروز بود.

لازم به ذکر است رعایت دستور العمل های بهداشتی مرتبط با کرونا مهمترین اولویت ارایه خدمات به گردشگران نوروزی است که در قالب های تبلیغات محیطی و مجازی ، پخش پیغام های بهداشتی از رادیو پیجینگ و برپایی ایستگاه های توزیع ماسک و لوازم ضدعفونی در سطح منطقه و مجتمع های تجاری بوده است.

علاوه بر نوسازی مبلمان و امکانات تفریحی-گردشگری، برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات و صنایع دستی تولیدی توسط هنرمندان منطقه و استان، برپایی مسابقات سفره آرایی هفت سین با استفاده از صنایع دستی گیلان بهمراه با پخش جشنواره تلویزیونی ترنم بهار در شبکه تلویزیونی باران، از مهمترین برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی،جهت ایجاد فضای نشاط و شادابی برای خانواده ها در نوروز 1400 می باشد.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1679

به "بازدید اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان از فرایند ارایه خدمات به گردشگران منطقه آزاد انزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید اعضای ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر سازمان از فرایند ارایه خدمات به گردشگران منطقه آزاد انزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید