بهترین سواحل پوکت که نباید از دست بدهید

به گزارش مجله آزات وب، پوکت، یکی از محبوب ترین مقصدهای ساحلی است. در سفر به پوکت، فرصت بازدید از سواحل بی نظیر را از دست ندهید.

بهترین سواحل پوکت که نباید از دست بدهید

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

پوکت، سواحل بی نظیر و متعددی دارد. البته از نظر برخی از گردشگران، پوکت بیش از اندازه توریستی و شلوغ شده است. ولی هنوز هم سواحل بکر و آرامی در بین سواحل این جزیره پیدا می گردد.

تور پوکت جزو تورهای پرطرفدار خارجی است. اگر مقصدهای ساحلی و استوایی را دوست دارید و به دنبال جاذبه های طبیعی بکر و متنوع هستید، پوکت مقصد بسیار مناسبی است. با یاری خبرنگاران می توانید بهترین تورها برای سفر به تایلند را جست و جو کنید.

شما می توانید قیمت تور پوکت از معتبرترین آژانس های گردشگری همکار خبرنگاران را یک جا ببینید و بعد از مقایسه قیمت ها در کمترین زمان، ارزان ترین و بهترین تور را خریداری کنید.

پوکت، سرزمین سواحل زیبا و چشم نواز است. در ادامه، چند نمونه از بهترین سواحل پوکت را معرفی می کنیم که در طول سفر می توانید برای سر زدن به آن ها، برنامه ریزی کنید.

ساحل آزادی

ساحل آزادی بدون شک یکی از بهترین سواحل کل تایلند است. این ساحل هزینه اندکی برای ورودی دارد. این منطقه موج های بلند ندارد و در مجموع، آرام است و برای شنا کردن بسیار مناسب است. اگر دوست دارید از بهترین تفریحات ساحلی، از استراحت کردن زیر آفتاب لذت ببرید، بدون تردید این ساحل را انتخاب کنید.

ساحل کاتا

در ساحل کاتا، گردشگران کمتری را نسبت به ساحل آزادی خواهید دید.

این ساحل در بخش های جنوبی جزیره قرار گرفته است. ساحل کاتا، امکانات و جاذبه های توریستی کمتری دارد به همین دلیل، دارای حال و هوای بومی تری است. اگر می خواهید در مناطق خلوت تر تفریح کنید، این ساحل را انتخاب کنید.

البته این ساحل هم مثل سایر سواحل پوکت، رستوران های ساحلی دارد و در آن ها می توانید بهترین غذاهای محلی را نوش جان کنید.

ساحل کاتا نوی

ساحل کاتا نوی در جنوب ساحل کاتا قرار گرفته است و البته به بزرگی ساحل کاتا نیست ولی بدون شک ارزش بازدید کردن دارد. این ساحل به خاطر دسترسی سخت تر و کوچک تر بودن، گردشگران کمتری دارد. در نتیجه برای کسانی مناسب است که سواحل خلوت را بیشتر دوست دارند. این ساحل، یک مقصد محبوب برای موج سواران است. در فصل های خلوت سال، امواج این منطقه بسیار مرتفع است و برای موج سواران حرفه ای، ایده آل است.

ساحل سورین

اگر دنبال تفریحات و سواحل لوکس هستید، ساحل سورین انتخاب مناسبی برای شماست. این ساحل، فروشگاه های سوغات و رستوران های کوچک محلی ندارد بلکه پر از ریزورت های لوکس و خانه های مجلل است. این ساحل بسیار تمیز است و البته آنقدر که انتظار دارید، شلوغ نیست. بهترین سواحل شنی زیبا و چشم اندازهای بی نظیری از دریا، در این ساحل قابل مشاهده است.

ساحل کارن

ساحل کارن بین ساحل کاتا و ساحل پاتونگ قرار گرفته است و ار نظر تفریحات و تعداد گردشگران، درست بین دو این دو ساحل است. نه مثل ساحل پاتونگ بسیار شلوغ است و نه مثل کاتا، حال و هوای بومی دارد.

این ساحل یکی از طولانی ترین سواحل منطقه است. چشم اندازهای بی انتهایی از دریا و تفریحات جذابی دارد. غواصی یکی از تفریحات محبوب گردشگران در این ساحل است. اگر اهل ورزش های آبی نیستید، می توانید در ساحل استراحت کنید یا در رستوران های آن غذا بخورید. چندین فروشگاه سوغات و صنایع دستی هم در این ساحل وجود دارد.

ساحل نای هارن

این ساحل، سفیدترین ساحل شنی منطقه است. خلیجی که این ساحل در آن قرار گرفته است تقریبا از همه طرف با جنگل احاطه شده است. بین این مناطق سرسبز و زیبا، تعداد زیادی رستوران محلی قرار گرفته است. در فصل شلوغ گردشگری، تقریبا هیچ موجی در این نواحی وجود ندارد و تا چشم کار می نماید آب های شفاف و آبی دریا مشاهده می گردد.

این ساحل بین گردشگران، محبوب و شناخته شده است ولی شبیه سواحل توریستی و شلوغ نیست و از دنج بودن و بکر بودن آن می توانید لذت ببرید.

ساحل بهشت

ساحل بهشت، ساحلی مسطح و زیبا است. با درختان نخل و صخره های شگفت انگیزی احاطه شده است. تعدادی از بهترین و لوکس ترین رستوان های پوکت در این ساحل قرار دارند. در تمام طول سال می توانید به این ساحل کوچک و زیبا سر بزنید. فرقی نمی نماید که فصل بارانی و خلوت باشد یا شلوغ، در هر صورت از حضور در ساحل بهشت و تفریحات متعدد آن لذت می برید.

در خاتمه یادآور می شویم که شما می توانید بهترین پکیج تایلند برای سفر به هر کدام از شهرهای این کشور را به راحتی و در کمترین زمان در خبرنگاران پیدا کنید. جستجوی آسان، مقایسه قیمت و انتخاب ارزان ترین گزینه، خدماتی است که در بخش تورهای داخلی و خارجی خبرنگاران برای خرید تور تایلند وجود دارد.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 332

به "بهترین سواحل پوکت که نباید از دست بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل پوکت که نباید از دست بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید