معرفی هتل 5 ستاره هتل فیشرمنز هاربر در پوکت

به گزارش مجله آزات وب، چه یک گردشگر باشید و چه به سفر کاری به پوکت آمده باشید، هتل فیشرمنز هاربر پوکت انتخاب خوبی برای اقامت و بازدید از پوکت است چرا که تنها 11.8 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و به راحتی به نقاط مختلف و جاذبه های شهر پوکت دسترسی خواهید داشت. این هتل 5 ستاره تنها 6 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد و در جنوب مرکز شهر پاتونگ، قرار گرفته است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل فیشرمنز هاربر پوکت Fishermens Harbour Urban Resort را با هم مرور کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره هتل فیشرمنز هاربر در پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

خدمات رفاهی هتل فیشرمنز هاربر پوکت

امکانات این هتل 5 ستاره، خدمات عالی و فراموش نشدنی برای اقامت شما فراهم نموده است. در این هتل، اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها همچنین در تمام فضاهای هتل، نظافت روزانه اتاق ها، میز پذیرشی که به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود، امکانات ویژه ای برای مهمانان کم توان و ناتوان به همراه ویلپچر، محل نگهداری چمدان ها، صندوق امانات، باربر، نگهبانی و خدمات خشکشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه مجزا، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است. اگر به همراه کودک خود سفر می کنید نگران نباشید چرا که در این هتل خدمات نگهداری از بچه ها، به همراه باشگاه، زمین بازی و استخر مخصوص بچه ها فراهم شده است.

پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل، وجود دارد که برای استفاده از آن احتیاج داریدکه هزینه پرداخت کنید. پارکینگ خود هتل احتیاج به رزرو از قبل ندارد و یک پارکینگ حفاظت شده هم موجود است. ضمناً ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه در اختیارتان قرار می گیرد و خدمات حمل و نقل مانند تاکسی رایگان خواهد بود. از هتل ماشینی کرایه کنید و با ان شهر پوکت را بگردید. کارکنان هتل به زبان تایلندی، چینی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل فیشرمنز هاربر پوکت، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. برای خرید تور هم باید به میز پذیرش هتل مراجعه کنید.

یادتان باشد که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است در حالی که آسانسور رفت و آمد بین طبقات را برای شما آسان می نماید. همچنین اگر برای سفر های کاری به پاتایا سفر می کنید، می توانید از خدمات فکس و فتوکپی هتل، به همراه مرکز تجاری و اتاق های ملاقات با پرداخت هزینه جداگانه بهره ببرید. اتاق هایی برای افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است با این حال تهویه مطبوع در هتل صورت می گیرد.

امکانات تفریحی هتل فیشرمنز هاربر پوکت

می توان در استخر فضای باز هتل شنا کرد یا در حمام آبگرم آن، ماساژ درمانی درخواست داد. در باغ قدم بزنید یا در باشگاه تناسب اندام ورزش کنید. با دوستان خود پینگ پونگ یا دارت بازی کنید و سری به جکوزی بزنید. انواع استخر های شنا مانند استخری برای تمام فصول، استخر آب شور، استخر شیرجه به همراه امکانات جانبی مانند چتر آفتابگیر در این هتل مهیا شده است.

رستوران هتل فیشرمنز هاربر پوکت طیف وسیعی از غذاهای بین المللی و محلی تایلندی را برایتان سرو می نماید با این حال می توانید در اتاق خود سفارش غذا دهید یا سری به بازار ها و رستوران های محلی اطراف هتل بزنید. از مغازه کوچک در هتل هم مینوان سوغاتی خریداری کرد.

امکانات اتاق های هتل فیشرمنز هاربر پوکت

از امکانات اتاق ها تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت پلاسما به همراه شبکه های تلویزیونی، تراس، یخچال، چای ساز و قهوه ساز، آب معدنی رایگان، صندوق امانات، مبل راحتی، میز کار، تلفن، امکانات اتوکشی، فضایی برای افراد غیر سیگاری و فضای نشیمن مجزا را می توان نام برد. اتاق های خانوادگی و اتاق های وی آی پی، از اتاق های خاص هتل می باشند. ملافه ها و حوله لباسی، سشوار، وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان و دمپایی در حمام ها برای شما راحتی را به ارمغان می آورد.

برای رزرو اتاق در هتل فیشرمنز هاربر پوکت، سری به سایت خبرنگاران بزنید. انواع اتاق های هتل شامل گزینه های زیر می گردد:

اتاق اکسکیوتیو دابل یا اتاق دوقلو: نمایی رو به شهر و یک تخت بزرگ دو نفره به همراه دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

سوئیت هانی مون: نمایی رو به استخر و یک تخت بزرگ دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

اتاق خانوادگی دولوکس: نمایی رو به باغ و یک تخت کوئین به همراه یک تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

دولوکس دابل یا اتاق دوقلو: نمایی رو به شهر و یک تخت بزرگ دو نفره به همراه دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

سوئیت خانوادگی: نمایی رو به شهر و یک تخت بزرگ دو نفره به همراه یک تخت سفری دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پوکت

فاصله تا ترمینال شماره 2 اتوبوسی پوکت: 12.2 کیلومتر است که اگر با تاکسی به این ایستگاه می روید حدود 45 دقیقه در راه خواهید بود.

فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: 1.4 کیلومتر است که با تاکسی حدود 5 دقیقه و پیاده 20دقیقه تا این مرکز خرید در راه خواهید بود.

فاصله تا ساحل پتونگ: 1.4 کیلومتر است که می توانید پیاده 20 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این جهت 5 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا ساحل کارون: 3.6کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 10 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا بازار او تی او پی: 800 متر است که می توانید پیاده 20 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این جهت 5 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا پارادایز کامپلکس پاتونگ: 1.8 کیلومتر است که می توانید پیاده 30 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این جهت 7 دقیقه طول می کشد. این محل مرکز آکواریوم و سونا پاتونگ است.

فاصله تا جاده بانگلا: 1.5 کیلومتر است که می توانید پیاده 20 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این جهت 5 دقیقه طول می کشد. این خیابان پر از کلاب ها و رستوران می باشد.

فاصله تا بندر پاتونگ پیر: 600 متر است که می توانید پیاده 10 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این جهت 5 دقیقه طول می کشد. از این محل می توان سوار قایق ها شد و به دیدن جزایر و غارهای معروف پوکت رفت.

فاصله تا ورزشگاه بوکس پاتونگ: 2.2 کیلومتر است که می توانید پیاده 35 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این جهت 10 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا مرکز تفریحی گو-کارت اسپیدوی: 5.1 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 20 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا مرکز تفریحی پوکت فانتاسی: 8.4 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 30 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا موزه پوکت تریکی: 15.7 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 50 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا باغ وحش پوکت: 17.4 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 50 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا خانه چینپراچا: 14.6 کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 50 دقیقه طول می کشد.

فاصله تا منطقه طبیعت گردی فلایینگ هانومان: 9.5کیلومتر است که با تاکسی طی این جهت 30 دقیقه طول می کشد. در این محل می توانید از جاذبه هایی مانند پرواز بر بالای درختان جنگل یا قدم زدن بر روی پل هایی که بین دختان زده شده است لذت ببرید و هیجان را تجربه کنید.

فاصله تا فرودگاه بین المللی پوکت: 25.1 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت و نیم تا هتل در راه خواهید بود.

فاصله تا فرودگاه بین المللی کرابی: 79.3 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 3 ساعت تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل فیشرمنز هاربر پوکت

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کشور تایلند، پوکت، پاتونگ، جاده 21/2 سیریراج

2/21 Siriraj Road, Patong, Kathu Phuket, PU, Thailand

منبع: الی گشت
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 229

به "معرفی هتل 5 ستاره هتل فیشرمنز هاربر در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره هتل فیشرمنز هاربر در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید