معرفی هتل 5ستاره باراکودا پاتایا

به گزارش مجله آزات وب، هتل 5 ستاره باراکودا پاتایا

اقامت در یک هتل با امکانات خوب و با امکانات بالا، یکی از بهترین اتفاقاتی است که در سفر، برای هر شخص می تواند محقق گردد. هتل باراکودا در شهر پاتایا کشور تایلند است و جزو گروه هتل های ACCORHOTELS می باشد. هتل باراکودا، یکی از هتل های لوکس تایلند است که که سفری رویایی را برای شما به وجود می آورد. اگر می خواهید درباره این هتل بیشتر بدانید، با خبرنگاران همراه باشید

معرفی هتل 5ستاره باراکودا پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

هتل باراکودا تاپایا، یکی از معروف ترین هتل های تایلند است که درسال 2008 ساخته شد و در هر فصل به توریست ها و مهمانان زیادی خدمات اقامتی ارائه می نماید.این هتل 5 ستاره را به عنوان یک هتل بوتیک می شناسند و این به آن معنی است که شما در یک هتل مدرن و اختصاصی اقامت گزیده اید. اولین بار هتل بوتیک ها در سال 1980 معرفی شدند. هدف از ایجاد این هتل ها، ایجاد محیطی اختصاصی، شهری و مدرن است. هتل هایی از این دست معمولا تا حداکثر 200 اتاق را دارا هستند. هتل باراکودا در نوع هتل بوتیک ها، هتلی خاص و منحصر به فرد محسوب می گردد.

هتل باراکودا ، از دید دیگران

همه مسافرانی که در این هتل اقامت نموده اند، باههم یک تجربه مشترک دارند؛ به عنوان مسافر به این هتل وارد شده اند اما به عنوان یک دوست هتل را ترک نموده اند و این تنها دلیلی که دارد، رفتار مناسب و محبت آمیز هتل و همچنین فضای لوکس آن در کنار صمیمیت موجود در فضای هتل است.هتل باراکودا، در نزدیکی مراکز خرید، مراکز تفریحی شهر، رستوران ها و غذاخوری های محلی و خارجی است. آقای لاچر، مدیر هتل باراکودا، هتل خود را این گونه توصیف می نماید؛ یک هتل ایده آل 5 ستاره، با محیطی بسیار خانوادگی و صمیمی در قلب پاتایا، همه انتظارات شما از یک سفر، در هتل باراکودا برآورده می گردد. شما در هتل از امکانات زیادی برخوردار هستید. با توجه به آمار منتشر شده از سایت TRIPADVISOR، از 507 نفری که به این هتل سفر نموده اند، 31 نفرگزینه خانواده، 146 نفرزوج، 94 نفر یک نفره و 33 نفر برای کار، به پاتایا سفر نموده و در این هتل اقامت نموده اند و در صد رضایت بالایی از خدمات و فضای هتل داشته اند.

امکانات تفریحی

این هتل، امکانات تفریحی چون استخر، مرکز ماساژ و ریلکسی و اسپا را داخل خود دارد. 72 اتاق شیک و مجلل و یک رستوران که در هر ساعت از روز باز است، اینترنت وای فای رایگان در اماکن عمومی مربوط به هتل، کافه ای با محیط آرامش بخش و اتاق کنفرانس، تنها گوشه ای از امکانات این هتل است. در بعضی از اتاق های هتل، حمام ویژه آب گرم وجود دارد. ساحل زیبای پاتایا با هتل تنها 250 متر فاصله دارد و این خود، یکی از ویژگی های مثبت این هتل است. تمامی مسافران و افرادی که به این هتل می آیند از رفتار مناسب و صمیمی پرسنل این هتل بسیار تعریف نموده و اکثرا در پاسخ به این سوال که اگر بازهم به تایلند، جزیره پاتایا، سفر نمایند آیا باز این هتل را برای اقامت انتخاب خواهند کرد یا نه؟ جوابشان مثبت است.

ارائه خدمات در این هتل به صورت BB، است. منظور از BB، این است که در هتل باراکودا تنها صبحانه شما مجانی است و سرویس شام و ناهار را باید حتما در هر وعده، حساب کنید. اما حتما باید این نکته را اضافه کنیم که رستوران هتل باراکودا، یکی از بهترین رستوران های شهر است و شما در صورت انتخاب و اقامت در این هتل، در قلب بهترین رستوران شهر، اقامت می کنید. یکی دیگر از امانات تفریحی هتل، استخر شنای ماهی آن است که خاصیت درمانگری آن برای بعضی بیماری ها از جمله بیماری های پوستی، فوق العاده است. بین هتل و مراکز تفریحی، فاصله مناسبی وجود دارد و شما می توانید ضمن قدم زدن بین فاصله ساحل و شهر، به مراکز تفریحی و خرید مورد نظر خود، بروید. با این که فاصله هتل از فرودگاه زیاد است اما شما می توانید در صورتی که قبل از سفر هتلتان را رزرو نموده باشید، از تاکسی های هتل که برای شما آن جا هستند، بهره ببرید. البته هستند کسانی که بخواهند برای سفرهای بین شهری از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند که در این صورت جدای خدمات حمل ونقل هتل، به سادگی خارج از محوطه هتل می توانند به انواع و اقسام وسیله ها دسترسی داشته باشید. قسمت My Kids یا کودک من در هتل، این امکان را به شما می دهد و از فرزندان خردسال شما مراقبت می نماید تا شما به گشت و گذار، خرید و دیگر کارهای خود برسید.

دسترسی ها

شما با 10 دقیقه پیاده روی به خیابان معروف پاتایا، خیابان WALKING STREET، می رسید. همچنین، با یک ساعت و نیم رانندگی از محل ،می توانید به شهر بانکوک، پایتخت تایلند بروید. در نزدیکی خیابان Lifestyle Mall ، با یک پیاده روی 20 دقیقه ای، به یک کشتی مرجانی می رسید که دیدن آن بسیار هیجان انگیز است. حتما به پشت بام هتل سر بزنید، مجذور زیبایی آن خواهید شد. در هتل باراکودا، پرسنل به زبان انگلسیس تسلط دارند و شما می توانید از این نظر با خیال جمع، سفر کنید. ضمناً، فاصله هتل تا فرودگاه فرودگاه بین المللی سوارنابومی، حدود 114 کیلومتر است.

اتاق ها

اتاق ها بسیار زیبا و راحت هستند و یک فضای بزرگ داخلی دارند. اتاق های هتل به این توضیح دسته بندی می شوند:

اتاق دلوکس 1 تخته

اتاق دلوکس 2 تخته

سوئیت باراکودا

سوئیت گرند باراکودا

اتاق ویژه معلولین

هر اتاق بالکن اختصاصی دارد و از خدماتی چون؛ تهویه مطبوع، چایساز و قهوه ساز، تلویزیون مجهز، اینترنت وای فای، میزکار، حمام اختصاصی و سشوار، بهره می برد

رستوران ها

رستوران SUNSET که بر روی بام قرار گرفته است غذذاهایی سالم و مقوی سرو می نماید و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب کار می نماید.

رستوران SEA که غذاهای بین المللی برای تمام سلایق سرو می نماید و از ساعت 6 صبح تا 11 شب، باز است.

نکات مثبت هتل

صبحانه عالی

نظافت سریع و به موقع

استخرهای بزرگ و تمیز

پرسنل مهمان نواز

نزدیک بودن به مرکز شهر و ساحل

دیگر امکانات هتل باراکودا

ترنسفر فرودگاهی

خدمات 24 ساعته

اتاق خانوادگی

تهویه مطبوع

سالن بدنسازی

حمام ترکی

منبع:booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 354

به "معرفی هتل 5ستاره باراکودا پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5ستاره باراکودا پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید