15 مقصد گردشگری برای مسافرت خارجی در زمستان

به گزارش مجله آزات وب، افراد زیادی هستند که شاید گمان نمایند در زمستان نمی گردد سفر کرد و یا فکر نمایند که مقاصد گردشگری فقط در تابستان دیدنی هستند. اما بهتر است بدانید که شهرهای مختلفی در دنیا وجود دارند که انتظار شما را در فصل زمستان می کشند. شرح علمی این قضیه که در زمستان شاهد آب و هوای متفاوت در نقاط مختلف دنیا می شویم به علت وجود دو انقلاب تابستانی و زمستانی است. نمی گردد گفت که بهترین مکان برای مسافرت خارجی در زمستان کجاست اما مطمئنا از بین شهرهای زیر می توانید یکی را برای سفر زمستانی تان انتخاب کنید و همین حالا برای آن برنامه ریزی کنید. سبک سفر شما هر چه باشد همواره گزینه های بسیاری برای خرید تور زمستانی از خبرنگاران دارید تا تجربه سفر نابی در فصل زمستان داشته باشید. با ما همراه باشید.

15 مقصد گردشگری برای مسافرت خارجی در زمستان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

1- دبی | Dubai

زمستان های گرم دبی زمان مناسبی است که از مسافرت خارجی در زمستان خود لذت ببرید و از جاذبه های دبی هم دیدن کنید. با توجه به اینکه دمای مطلوبی بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد وجود دارد، فرصت خوبی است تا از ساحل جومیرا (Jumeirah Beach) یا اسکی روی شن در منطقه حفاظت شده کویر دبی (Dubai Desert Conservation Reserve) بازدید کنید. همچنین برای چشیدن طعم زمستان می توانید به سالن سرپوشیده اسکی دبی در مرکز خرید دبی مال بروید و در گرمای دبی زمستان سرد را حس کنید.

زمستان های گرم دبی زمان مناسبی است که از مسافرت خارجی در زمستان خود لذت ببرید و از جاذبه های دبی هم دیدن کنید. با توجه به اینکه دمای مطلوبی بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد وجود دارد، فرصت خوبی است تا از ساحل جومیرا (Jumeirah Beach) یا اسکی روی شن در منطقه حفاظت شده کویر دبی (Dubai Desert Conservation Reserve) بازدید کنید. همچنین برای چشیدن طعم زمستان می توانید به سالن سرپوشیده اسکی دبی در مرکز خرید دبی مال بروید و در گرمای دبی زمستان سرد را حس کنید.

2- مسافرت خارجی در زمستان به رم | Rome

اگر پوشیدن لباس گرم زمستانی برای شما در سفر مسئله خاصی نیست، می توانید از جاذبه های اصلی رم مثل کولوسئوم Colosseum)) و فروم رم (Roman Forum) بازدید کنید، بدون اینکه مجبور باشید در فصل شلوغی وحشتناک تابستان به آنجا بروید. به علاوه می توانید خودتان را با یک لیوان کاپوچینو یا یک بشقاب پاستای تازه گرم نگه دارید. قیمت هتل های رم و بلیط هواپیما رم در این فصل به پایین رقم ممکن می رسد. اگر در ژانویه به رم سفر کنید، می توانید از حراجی زمستانی آن جا برخوردار شوید. لذت آبگرم سرپوشیده در این فصل مخصوصا در رم کیف دیگری دارد حتما امتحان کنید.

3- مسافرت خارجی در زمستان به گوا | Goa

گوا، یکی از بهترین شهر های ساحلی هند و جهان آماده پذیرایی از گردشگران در فصل پاییز و زمستان است. آب و هوای گوا در این فصل بسیار مطبوع است و در عین حال که از سواحل زیبای آن می توانید لذت ببرید از جاذبه های تاریخی آن نیز می توانید دیدن کنید. مسافرت خارجی در زمستان خود را با گوا تجربه کنید و از معماری منحصر به فرد تلفیقی هند و پرتغالی در محله قدیم گوا (Old Goa) که منتظر گردشگران است، دیدن کنید. برای آشنایی با جاهای دیدنی گوا به مطلب مربوط در خبرنگاران می توانید سر بزنید و گوا را در لیست مقصد بعدی خود قرار دهید.

4- کبک | Quebec

زمستان های کبک با میانگین دمای منفی 10 تا منفی 20 درجه سانتی گراد به سرد بودن زیاد، معروف است. اما این قضیه باعث نمی شود که از جذابیت این شهر فوق العاده کم شود. ساختمان های تاریخی قدیمی کبک دراوایل زمستان در دکوراسیون کریسمس غرق می شوند، در حالی که در این فصل رویدادهای سرگرم نماینده ای مانند کارناوال زمستانی کبک (Quebec Winter Carnival) برگزار می شود، از هتل یخ کبک (Quebec City Ice Hotel) نیز می توانید دیدن کنید و از برنامه های آن لذت ببرید.

5- پوکت | Phuket

شاید شما در این فصل با قیمت بالایی روبرو شوید اما سفر های زمستانی به پوکت تایلند دارای چند ویژگی است. شما می توانید به دور از آب و هوای موسمی باشید و در دمای حدود 30 درجه از تفریحات ساحلی و دیگر تفریحات مختلفی که برای گردشگران تدارک دیده شده است، لذت ببرید.

6- کیپ تاون | Cape Town

در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی می توانید زمستانی عالی را با دمای حدود 20 درجه سانتی گراد تجربه کنید. به همین دلیل، مسافرانی که مشتاق هستند از هوای برفی و کوهستانی دور باشند و به سواحل شهر، باغ گیاه شناسی و دیگر جاذبه های فضای باز بروند، پرواز و اقامتگاه خود را از چند ماه جلوتر برای این مقصد جذاب رزرو می نمایند.

7- مسافرت خارجی در زمستان به جزایر مالدیو | Maldives

قطعا نام جزایر مالدیو به گوشتان خورده است. همان جایی که سواحل تمیز با ماسه های سفید، دریای زلال لاجوردی و درخت های نخل بسیار دارد. به عنوان مسطح ترین کشور جهان مالدیو و یکی از مقاصد مسافرت خارجی در زمستان هر ساله میزبان گردشگران بی شماری از سراسر جهان است. با هر سبکی که بخواهید سفر کنید از تجربه سفر لوکس گرفته تا کوله گردی، بهترین تجربه سفر خود را بدون شک در جزایر مالدیو خواهید داشت. از قلم نیاندازید با بهترین هتل های مالدیو آشنا شوید. در مجله خبرنگاران بهترین ها را برای شما جمع آوری نموده ایم.

8- اوکلند | Auckland

این فصل که برای ما زمستان است، در نیوزیلند که در نیم کره جنوبی زمین قرار گرفته است، فصل تابستان است. به همین دلیل ممکن است گران ترین و شلوغ ترین زمان برای بازدید آن باشد، اما هوای 20 درجه و باد ملایمی که در شهر می وزد، برای تفریحات هیجان انگیزی مانند بانجی جامپینگ و سقوط آزاد بسیار ایده آل هستند. برای یک تعطیلات لذت بخش تر ما به شما پرسه زدن در خیابان ملکه (Queen Street) و دیدن فروشگاه هایش را پیشنهاد میکنیم.

9- تایپه | Taipei

در تایپه، راه های مختلفی برای گرم شدن در شب های زمستانی سرد وجود دارد. چای خانه ها در سراسر تایپه چای داغی سرو می نمایند که حتما باید یک بار امتحانش کنید. چای اولنگ (Oolong Tea) از انواع چای معروف تایپه است. موزه چشمه های آب گرم بیتو (Beitou Hot Spring Museum) منطقه ای است که در شمال شهر قرار گرفته است تا تعطیلات زمستانی خود را هر چه بهتر بسازید.

10- سویا | Seville

در شهر اسپانیایی سویا، زمستان ملایمی با دمایی بین 10 تا 20 درجه سانتی گراد را تجربه خواهید کرد. این شهر به گفته بعضی بهترین مکان برای مسافرت خارجی در زمستان است. قیمت مقرون به صرفه هتل ها و جمعیت گردشگران خارجی و داخلی کم تر باعث شده که این فصل زمان خوبی برای بازدید از سویا (Seville) باشد. بعد از بازدید از کلیسای جامع سویا (Seville Cathedral) و تحسین معماری گوتیک آن، از بازارهای شهر در روزهای تعطیلات می توانید دیدن کنید.

11- سرنگتی | Serengeti

از ماه دی تا اسفند، مراتع جنوب پارک ملی تانزانیا پناهگاه حیات وحش هستند. به طور کلی دما در بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد می باشد و بارش باران زیاد شایع نیست و به این معنی است که حیوانات برای زادآوری بیرون می آیند و شما فرصت خوبی برای کشف جانورانی همچون گورخر، شیر و حتی کرگدن سیاه را در پارک ملی سرنگتی (Serengeti National Park) دارید.

12- برکنریج | Breckenridge

این شهر عجیب و غریب پر است از علاقه مندانی که مشتاق سپری کردن زمستان خود در فضای باز هستند. اسکی بازان و اسنوبورد بازان این مکان را بسیار مناسب برای سپری کردن تعطیلات زمستانی خود یافته اند. در عین حال افرادی که علاقه زیادی به ورزش های این چنینی ندارند می توانند به مسابقه مجسمه سازی با یخ برکنریج (Breckenridge Ice Sculpting Competition)، سورتمه سواری در پارک و استراحتگاه کارتر (Carter Park and Pavilion)و یا خرید در خیابان های اصلی شهر بپردازند.

13- کارتاهنا | Cartagena

این مقصد جذاب که در کنار ساحل کارائیب (Caribbean Coast) کلمبیا قرار گرفته است، به عنوان یک مقصد با آب و هوای گرم و مکان های تاریخی که بخشی از آن هم شامل ثبت جهانی یونسکو می باشد، شناخته شده است. اما زمستان (به خصوص در اطراف کریسمس و سال نو) زمان محبوبی برای بازدید این شهر به دلیل هوای مطبوعش است. بنابراین اگر فکر می کنید که کارتاهنا بهترین مکان برای مسافرت خارجی در زمستان برای شماست بهتر است پرواز و هتل خود را از همین حالا رزرو کنید.

14- سنگاپور | سنگاپور

شما در ماه های دی و فروردین آب و هوای بارانی در این مقصد خواهید داشت، اما جشنواره های فراوانی مثل تایپوسام (Thaipusam Festival) و سال نو چینی سنگاپور (Chinese New Year in سنگاپور) باعث شده است که گردشگران حتی در این فصل نیز به این کشور سفر نمایند. برای تعطیلات کریسمس یادتان باشد که تجربه پیاده روی در خیابان های اصلی و چراغانی های آن را از دست ندهید. همچنین خوردن خوراک های محلی آسیایی می تواند برایتان بسیار جذاب باشد.

15- لیما | Lima

لیما به بازدیدنمایندگان این وعده را می دهد که یک مقصد غنی از لحاظ فرهنگی با آب و هوای گرم مطبوع را خواهند دید. شاید تمام فروشگاه ها در طول تعطیلات باز نباشند اما شما می توانید از جاذبه هایی همچون میدان آرماس (Plaza De Armas De Lima) را در تمام طول شبانه روز دیدن کنید. می توانید پاراگلایدر را امتحان کنید تا از منظره خیره نماینده از شهر و اقیانوس به دست آورید. علاوه بر این، هر ساله در ماه فوریه جشن کارناوال برگزار می شود که گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. این مقصد که برای بعضی بهترین مکان برای مسافرت خارجی در زمستان است بسیار توصیه می شود.

یکی از زیبایی های جهان و واقعیت علمی جهان این است به دلیل مدار راس الجدی یا همان مدار سر بزغاله کشور هایی از جهان در فصل زمستان آفتاب و هوای مطلوب را تجربه می نمایند. به همین دلیل بهترین فرصت برای آفتاب دوستان و علاقه مندان به هوای گرم برای تجربه سفری ناب است. اگر که به برف و هوای سرد علاقه مند هستید که گزینه های بسیاری پیش رو خواهید داشت. مسافرت خارجی در زمستان خود را با ما به اشتراک بگذارید. در بخش نظرات منتظر شما هستیم!

منبع: الی گشت
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 681

به "15 مقصد گردشگری برای مسافرت خارجی در زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مقصد گردشگری برای مسافرت خارجی در زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید