بهترین مراکز خرید آنتالیا

به گزارش مجله آزات وب، آنتالیا با همه جاذبه های شگفت انگیز و جذاب خود همیشه یکی از بهترین مقاصد گردشگران برای تفریح و خوش گذرانی بوده است. هتل ها، سواحل زیبا، آب و هوای خوب تنها بخشی از این جاذبه ها را به خود اختصاص می دهند و باید به این لیست، مراکز خرید را هم افزود. مراکز خریدی که به خاطر تنوع و قیمت مناسب محصولات، همه روزه گردشگران بسیاری را در خود می بیند. برای همین ما در این مقاله قصد داریم بهترین مراکز خرید آنتالیا را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر و خرید تور ترکیه از آنها بهره مند شوید.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

معرفی تعدادی از مراکز خرید آنتالیا

خیابان آتاتورک، یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا

خیابان آتاتورک در واقع خیابان اصلی و یکی از قدیمی ترین خیابان های شهر آنتالیا شمرده میگردد که در آن مجموعه ای از بهترین مراکز خرید قرار گرفته اند. بوتیک های رنگارنگ، نمایندگی برند های مشهوری مانند: آدیداس، نایک، پوما، ال سی وایکیکی و… همگی در این خیابان مشاهده می شوند. بیشتر گردشگرانی که به شهر آنتالیا سفر می نمایند، این خیابان را برای خرید سوغاتی انتخاب می نمایند.

آدرس: Atatürk Cad, Antalya

مرکز خرید میگروس آنتالیا

اگر به دنبال خریدی ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستید، حتما سری به مرکز خرید میگروس آنتالیا بزنید. چرا که در این مرکز خرید مجموعه ای بهترین برندهای مشهور بین المللی با کمترین قیمت ها در کنار هم قرار گرفته اند. همچنین حراجی های فصلی و عرضه پوشاک به قیمت مناسب، از جمله دلایلی است که گردشگران این مرکز خرید را انتخاب می نمایند. مرکز خرید میگروس در کنار ساحل قرار گرفته و میتوان بعد از خرید هم از قدم زدن در کنار ساحل لذت برد.

آدرس: 100. Yil Bulvari Arapsuyu Mevkii, Antalya

مرکز خرید مارک آنتالیا

مارک، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آنتالیا است که از سال 2013 تا کنون محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در اختیار گردشگران قرار می دهد. در این مرکز خرید تمامی برندهای مشهور بین المللی و برندهای معروف ترکی در کنار یکدیگر وجود دارند. جالب است بدانید، بعد از خرید و گشت و گذار در این مجموعه می توان از سرگرمی ها و رستوران های این مجموعه بهره مند شد.

آدرس: Kemerağzı Mah. Yaşar Sobutay Bulv. No: 386 AKSU/ANTALYA

ترا سیتی از مشهورترین مراکز خرید آنتالیا

اگر به خریدهای گران قیمت و البته لوکس در شهر آنتالیا علاقه دارید، حتما سری به مرکز خرید تراسیتی بزنید. این مرکز خرید زیبا که در منطقه لوکس وگران قیمت فنر قرار گرفته، همه روزه شاهد گردشگرانی است که در حال خرید برند های مشهوری همچون: هوگو باس، لاگوست، زارا، گوچی، ماسیمو دوتی، بربری و… هستند. همچنین برندهای مشهور ترکی مانند: ال سی وایکیکی، کوتون، کالینز و… در ان مرکز خرید یافت می شوند.

آدرس: Fener, Tekelioğlu Cd. No:55, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو با مساحت 38 هزار متری، مکانی است مناسب و البته ارزان قیمت برای خریدهای روزمره و سوغاتی. در این مرکز خرید انواع نمایندگی های فروش پوشاک به همراه انواع مراکز رفاهی و رستوران ها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا توریستها بتوانند در عین خرید، از این خدمات نیز بهره مند شوند. همچنین، طراحی زیبای مرکز خرید دیپو از دیگر عواملی است که افراد زیادی را به خود جذب می نماید.

آدرس: Altınova Sinan, Serik Cd. No:309, 07170 Kepez/Antalya, Turkey

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید اوزدیلک پارک است. این مرکز خرید که در منطقه فابریکلار قرار گرفته، مکان مناسبی است که در آن میتوان از تمامی برندهای مشهور بین المللی و ترکی خرید خود را انجام داد. وجود زمین بازی برای بچه ها، رستوران ها و کافه های مختلف در این مرکز خرید، افراد زیادی را راهی اوزدیلک نموده است.

آدرس: Fabrikalar Mahallesi , Fikri Erten Caddesi , No:2 Kepez/Antalya

مرکز خرید جومارتسی آنتالیا

مرکز خرید جومارتسی که به عنوان یکی از معروفترین مراکز خرید آنتالیا نیز مشهور است، علاقه مندان به خرید های خیابانی را دور هم جمع نموده است. در این مرکز خرید میتوان انواع مختلفی از سوغتی ها، پوشاک، خوراکی ها، ادویه و … را با کمترین قیمت ها خریداری کرد.

آدرس: : Şirinyalı1500. Sk. 10 A, 07160 Muratpaşa/Antalya, Turkey

مرکز خرید آکا پارک آنتالیا

این مرکز خرید که در محیطی 5800 متری و در سال 2008 ساخته شده، به غیر از نمایندگی برند های معروف، انواع امکانات رفاهی و خدماتی مانند: رستوران، کافی شاپ، فروشگاه اسباب بازی، جواهرات و لوازم الکترونیکی را در خود جای داده است. در این مجموعه، بچه ها نیز می توانند از خدمات رفاهی مخصوص خود لذت ببرند. همچنین مرکز خرید آکا در نزدیکی بسیاری از مکان های معروف شهر آنتالیا واقع شده که خود یک مزیت محسوب می گردد.

آدرس: Kundu Mevki Yeni Turizm Yolu Lara, Muratpasa, Antalya Turkey

آنتالیا شهری خوش آب و هوا و زیبا در منطقه مدیترانه و غرب ترکیه است که با جاذبه های توریستی متنوع خود، همه روزه مسافران و گردشگران زیادی را در خود می بیند. مراکز خرید آنتالیا نیز با در برگرفتن نمایندگی برندهای مشهور و امکانات متنوع، به یکی از جاذبه های توریستی این شهر تبدیل شده اند. برای همین اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، حتما سری به مراکز خرید آنتالیا بزنید.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1242

به "بهترین مراکز خرید آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید