بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در کهگیلویه وبویراحمد تزریق شد

به گزارش مجله آزات وب، معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تزریق واکسن در کهگیلویه و بویراحمد از مرز یک میلیون دُز گذشت.

بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در کهگیلویه وبویراحمد تزریق شد

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، محمد مهدی بانشی معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تا به امروز بیش یک میلیون و 10 هزار دُز در نوبت های اول، دوم و نوبت یادآوری به جامعه هدف در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده است.

او مجموع واکسن تحویلی به کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای اجرای این طرح را یک میلیون و 145 هزار و 358 دُز اظهار داشت و اضافه نمود: تا به امروز از این تعداد واکسن تحویلی 88 و 2 دهم درصد به افراد 12 سال به بالا در استان تزریق شده است.

بانشی اضافه نمود: از این تعداد واکسن 514 هزار و 638 در نوبت اول، 448 هزار 626 دُز در نوبت دوم، 46 هزار و 70 دُز در نوبت سوم و 958 دُز هم در نوبت یادآوری به مردم استان تزریق شده است.

او به انواع واکسن تزریق شده در کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره نمود و ادامه داد: بیشترین واکسن تزریق شده به جامعه هدف در کهگیلویه و بویراحمد از نوع اسپوتینک، سینوفارم، بهارات، برکت، پاستوکووک، پاستوکووک پلاس و اسپایکوژن بوده است.

انتهای پیغام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2064

به "بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در کهگیلویه وبویراحمد تزریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از یک میلیون دز واکسن کرونا در کهگیلویه وبویراحمد تزریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید