تالارهای اردبیل با ظرفیت 30 درصد مجاز به فعالیت هستند

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: تالارها با ظرفیت 30 درصد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان اردبیل مجاز به فعالیت هستند.

تالارهای اردبیل با ظرفیت 30 درصد مجاز به فعالیت هستند

مسعود امامی یگانه در بازدید از فرایند رعایت دستور العمل های بهداشتی در تالارها اظهار کرد: باتوجه به مصوبه ستاد کرونا در شهرستان اردبیل تالارهای پذیرایی با ظرفیت 30 درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند و تا ساعت 20 و30 دقیقه شب می توانند خدمات ارائه دهند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: از مردم و متصدیان تالارها تقاضا داریم دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذار اجتماعی را به دقت رعایت نمایند چرا که شرایط فعلی شنماینده بوده و با هرگونه بی توجهی به دستورالعمل امکان بازگشت به شرایط پرخطر و تعطیلی دوباره را دارد .

وی گفت: غذاخوری ها و رستوران نیز حداکثر با ظرفیت 50 درصد ظرفیت و بارعایت دستورالمعل بهداشتی مجاز به فعالیت هستند ونظارت ها بر این مراکز نیز تشدید می گردد .

امامی یگانه با اشاره به اینکه تردد شبانه در شهر اردبیل نیز ازساعت 21 تا 4 صبح همچنان ممنوع است، اعلام کرد: به غیر از استان های گیلان، مازندران و گلستان تردد به سایراستان ها احتیاج به مجوز ندارد و برای تردد ضروری به این سه استان همشهریان می توانند بامراجعه به فرمانداری و ارایه مدارک مبنی بر ضرورت سفر مجوز دریافت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: برای روزهای پنجشنبه و آدینه و ایام منتهی به تعطیل به استان گیلان مجوز صادر نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1584

به "تالارهای اردبیل با ظرفیت 30 درصد مجاز به فعالیت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تالارهای اردبیل با ظرفیت 30 درصد مجاز به فعالیت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید