تجلیل کانادایی ها از دروگبا: تو بهترینی

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، وقتی مردم به دیدیه دروگبا و دستاوردهایش در فوتبال فکر می نمایند، اولین چیزی که یادشان می آید آن شب جادویی در مونیخ است که او یک تنه لیگ قهرمانان اروپا را برای چلسی فتح کرد. آن شب شب دروگبا بود و او بهترین نبرد ممکنه را در برابر بایرن مونیخ به نمایش گذاشت.

تجلیل کانادایی ها از دروگبا: تو بهترینی

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

حالا کاپیتان سابق چلسی در 37 سالگی هرچند دیگر آن فوتبالیستی که سابق بود نیست، اما افتخاراتش را با خود دارد. اما او زمانی به اوج رسید که 26 سال داشت و با قرارداد 24 میلون پوندی در سال 2004 به چلسی پیوست. او با این تیم هر چیزی را که برای بردن در رقابت های فوتبال وجود دارد، کسب کرد: چهار بار قهرمانی لیگ برتر، پیروزی در لیگ قهرمانان و چندین جام دیگر. او در مجموع 12 کاپ قهرمانی را بالای سر برده است.

او با این صندلی در میان مردم کشورش یعی ساحل عاج توانست در سال 2006 جلوی یک جنگ داخلی را بگیرد و از دوطرف درگیر خواست به درگیری ها سرانجام دهند.

این بازیکن که با تیم فوتبال مونترال ایمپکت به توافق رسیده و قراردادی 18 ماهه بسته است، دیشب وارد مونترال شد و با موجی از استقبال از سوی کانادایی هایی روبه رو شد که برای تجلیل از او جمع شده بودند. ازدحام مردم، ماموران کنترل و فلش دوربین ها و پایکوبی و پایکوبی هم وطنان او که ساکن کانادا هستند، از ویژگی های لحظه ورود دروگبا به مونترال بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 410

به "تجلیل کانادایی ها از دروگبا: تو بهترینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل کانادایی ها از دروگبا: تو بهترینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید