علاقمندی کلوپ به مربیگری در لیگ برتر انگلیس

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: سرمربی زردپوشان وستفالن از علاقه اش برای مربیگری در لیگ برتر انگلیس گفت.

علاقمندی کلوپ به مربیگری در لیگ برتر انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در سال های اخیر همیشه شایعه حضور یورگن کلوپ در لیگ برتر انگلیس با مقصدهای احتمالی منچسترسیتی و چلسی مطرح بوده است و حتی در این اواخر بحث حضور او در آرسنال به میان آمد.

کلوپ 47 ساله در گفت و گو با برنامه Sports HUB شبکه تلویزیونی BT Sport بریتانیا گفت: فکر می کنم تنها جایی که پس از آلمان واقعاً بتوانم در آنجا کار کنم، انگلیس است، چون تنها کشوری است که کمی به زبانش آشنا هستم. برای کار کردن احتیاج به تسلط زبانی است و انگلیسی تنها زبانی است که پس از آلمانی به آشنایی دارم. به هر حال باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر کسی از انگلیس به من زنگ بزند در خصوص مربیگری در لیگ برتر با یکدیگر صحبت خواهیم کرد.

یورگن کلوپ در فصل های 11-2010 و 12-2011 دورتموند را برای دو دوره متوالی به قهرمانی بوندس لیگا رساند و در کنارش قهرمانی در جام حذفی آلمان (12-2011) و سوپر جام آلمان (2013 و 2014) را برای این تیم به ارمغان آورد.کلوپ حتی در فصل 13-2012 زردپوشان وستفالن را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند، هرچند در این مرحله مغلوب بایرن مونیخِ تحت راهنمایی یوپ هاینکس شد و از رسیدن به قهرمانی بازماند.

شاگردان یورگن کلوپ چهارشنبه شب در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم امارات شهر لندن میهمان آرسنال هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 777

به "علاقمندی کلوپ به مربیگری در لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقمندی کلوپ به مربیگری در لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید