تصویر گوشی نوکیا با 5 دوربین لو رفت

به گزارش مجله آزات وب، اخیرا تصویری منتسب به گوشی موردانتظار نوکیا 9 فاش گردیده است که از وجود دوربین اصلی پنج گانه در آن حکایت دارد.

تصویر گوشی نوکیا با 5 دوربین لو رفت

چند روز پیش شاهد انتشار تصویری بودیم که برخی ادعا می کردند مربوط به گوشی نوکیا 9 است؛ در تصویر یادگردیده شاهد یک گوشی هوشمند با پنج دوربین به همراه فلش LED در قسمت پشتی بودیم. در آن موقع با استناد به کیفیت پایین آن تصویر، نمی توانستیم در مورد حقیقی بودنش زیاد مطمئن باشیم.

با این حال، اخیرا تصویری جدید از همان گوشی منتشر گردیده است که کیفیت بسیار بهتری دارد و بر واقعی بودن تصویر پیشین، مهر تایید می زند.

با نگاهی دقیق به تصویر منتشرگردیده و با نسبت دادن آن به پرچمدار بعدی فنلاندی ها، می توانیم بگوییم که Nokia 9 می تواند با داشتن قاب فلزی، پا جای پای بسیاری از اسمارت فون های سال 2018 بگذارد؛ در تصویر معین است که این قاب فلزی، محل قرارگیری کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و کلید پاور است. لازم به ذکر است که پنل پشتی گوشی ظاهری براق دارد و این موضوع می تواند استعداد جذب اثر انگشت آن را بالا ببرد.

با وجود اینکه اکثر گوشی های هوشمند امروزی از ماژول دو یا نهایتا سه گانه دوربین استفاده می نمایند، ظاهرا نوکیا 9 قرار است از دوربین پنج گانه بهره ببرد.

در حال حاضر، معین نیست که هر کدام از حسگرهای این دوربین ها برای انجام چه کاری استفاده خواهند شد. با این حال می توان گفت که دوربین بالایی احتمالا دارای حسگر تله فوتو خواهد بود. در کنار این ها، یکی از سه دوربین پایینی احتمالا برای ثبت تصاویر با زاویه دید بالا کاربرد خواهند داشت. در مورد سه حسگر باقی مانده هم می توان گفت که احتمالا حسگرهایی عادی خواهند بود و برای برخی ویژگی های جدید و ثبت تصاویر باکیفیت تر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

همچنین، در گوشه بالا سمت چپ شاهد یک فلش ال ای دی Dual-Tone هستیم و در سمت مخالف آن، حلقه ای اضافه دیده می گردد که صرفا برای یک دست شدن ظاهر پشت گوشی از آن استفاده گردیده است.

با همه این ها نباید فراموش کنیم که این تصویر ممکن است حقیقی نباشد. با این وجود، هیکاری کالیکس که منبعی بسیار قابل اعتماد است؛ مدعی گردیده که این تصویر واقعی است. به علاوه، منبع یادگردیده گفته است که به زودی به نمونه اولیه این گوشی دسترسی پیدا خواهد نمود.

تاکنون زمان رسمی رونمایی از نوکیا 9 اعلام نگردیده است؛ با این حال، با در نظر دریافت اینکه کم کم به اواخر امسال میلادی نزدیک می شویم و تراشه اسنپدراگون 855 هم احتمالا طی ماه های آینده معرفی خواهد شد، معرفی رسمی نوکیا 9 در اواخر اکتبر، بسیار محتمل به نظر می رسد.

منبع خبر:زومیت

منبع: انتخاب
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 36

به "تصویر گوشی نوکیا با 5 دوربین لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر گوشی نوکیا با 5 دوربین لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید