توقف اتلتیکو پیش از تقابل با لیورپول

به گزارش مجله آزات وب، اتلتیکو مادرید نتوانست پیروزی اش را برابر سویا حفظ کند و تنها یک امتیاز به دست آورد.

توقف اتلتیکو پیش از تقابل با لیورپول

به گزارش خبرنگاران، اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته بیست و هفتم لالیگا برابر سویا قرار گرفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به خاتمه رسید.

اتلتیکو شروع خوبی داشت و در دقایق نخست آلوارو موراتا می توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند اما ضربه خوبی به توپ نزد و این فرصت از دست رفت. در ادامه بازی متعادل شد و مهمان اجازه نداد روخی بلانکو بازی مورد نظرش را به نمایش بگذارد. در چنین شرایطی توانست دروازه اتلتیکو را در دقیقه 19 توسط دی یانگ باز کند. میزبان به دنبال گل تساوی بود اما نمی توانست خطر ساز ظاهر شود تا این که خطای هند بازیکن سویا اعلام شد. داور به کمک VAR برای اتلتیکو پنالتی اعلام کرد و موراتا توانست نتیجه را در دقیقه 32 یک بر یک مساوی کند. دقایقی بعد بازیکن سویا اشتباه کرد تا شاگردان دیگو پابلو سیمئونه یک حمله را شروع کنند. ژائو فلیکس گل دوم تیمش را به ثمر رساند. سپس سویا به دنبال جبران نتیجه بود. یان اوبلاک ضربه سر سرخیو رگولیون را به نحو فوق العاده ای از روی خط دروازه عبور داد. سویا از توپ برگشتی به دنبال ایجاد یک موقعیت دیگر بود تا این که تریپیه روی بازیکن حریف خطا کرد و داور به کمک VAR یک پنالتی به نفع سویا گرفت. اکمپوس در دقیقه 43 بازی را مساوی کرد. در ادامه داور شش دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در نیمه دوم دو تیم چند فرصت گلزنی داشتند که بهترین موقعیت میزبان توسط موراتا از دست رفت. مهاجم اسپانیایی ضربه بدی به توپ زد و توپ به بیرون رفت. در نهایت امتیاز ها بین دو تیم تقسیم شد.

اتلتیکو با 45 امتیاز در جایگاه پنجم واقع شده است. شاگردان سیمئونه در حالی دو امتیاز دیگر از دست دادند و نتوانستند رتبه خود را در لالیگا بهبود ببخشند که چهارشنبه شب در یک بازی حساس در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف لیورپول برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 954

به "توقف اتلتیکو پیش از تقابل با لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف اتلتیکو پیش از تقابل با لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید