جشنواره انگور در قروه برگزار گردید

به گزارش مجله آزات وب، اولین جشنواره انگور در بخش دلبران از توابع شهرستان قروه با حضور حمید اسکندری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کردستان، محمد مرادی مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان قروه و جمعی از مسئولان و کشاورزان نمونه این شهرستان امروز یکشنبه 8 مهر 97 برگزار گردید.

جشنواره انگور در قروه برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، جشنواره تکریم از فراوری کنندگان انگور و فرآورده های آن در بخش دلبران شهرستان قروه با هدف معرفی محصول انگور دلبران و در راستای تجلیل از کشاورزان نمونه با همکاری جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و جمعی از ادارات شهرستان قروه و با حضور جمعی از مسئولین و کشاورزان برگزار گردید.

اسکندری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کردستان در مراسم شروع به کار این جشنواره با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره های مختلف در توسعه گردشگری استان، گفت: اقدام اولیه توسط اداره کل میراث فرهنگی استان برای ثبت شیوه تهیه شیره انگور در فهرست آثار ملی در حال اجرا است.

در خاتمه این مراسم به شرکت کنندگان خانم توسط اداره میراث فرهنگی شهرستان قروه 12 دست لباس کردی اهدا شد.

در راستای همین برنامه نمایشگاه معرفی انواع انگور در همین روز بر پا شد که یکی از غرفه ها مربوط به محصولات صنایع دستی شهرستان قروه بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 58

به "جشنواره انگور در قروه برگزار گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "جشنواره انگور در قروه برگزار گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره انگور در قروه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید