نمایش تصویری متفاوت از اندونزی به دنیا در نمایشگاه فرانکفورت 2015

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: وینو نویان معاون وزیر فرهنگ اندونزی در نشست تشریح برنامه های این کشور برای میهمان ویژه بودن در سال آینده نمایشگاه فرانکفورت گفت: کوشش داریم قدرتمند ظاهر شده و تصویری متفاوت از اندونزی را به دنیا نشان دهیم.

نمایش تصویری متفاوت از اندونزی به دنیا در نمایشگاه فرانکفورت 2015

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به نمایشگاه کتاب فرانکفورت، به گزارش خبرنگار اعزامی نسیم به نمایشگاه کتاب فرانکفورت، نشست تشریح برنامه های کشور اندونزی در حوزه صنعت نشر امروز 9 اکتبر در مرکز کنفرانس نمایشگاه کتاب فرانکفورت برگزار گردید.

اندونزی در سال آینده میهمان ویژه نمایشگاه کتاب فرانکفورت خواهد بود.

در ایتدای این نشست یورگن باس رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سخنانی گفت: من تاکنون 3 بار به اندونزی سفر داشته ام، بنابراین باید بگویم که اندونزی یکی از پرجمعیت ترین کشورهای دنیا است و زبان های بسیاری در این کشور رایج است.

وی با بیان این مطلب که دانسته های من درباره اندونزی به برداشت های رسانه ای و حوادث تاریخی و استعماری این کشور، هم چون درگیری ها، کودتای نظامی و .... محدود بود؛ گفت: اما امروز معتقد هستم که اندونزی کشوری فعال است.

رئیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت توضیح داد: شاید سال آینده که اندونزی میهمان ویژه نمایشگاه است و آثار متعددی را ترجمه می نماید، بتوانیم بیشتر با آن آشنا شویم.

وینو نویان، معاون وزیر فرهنگ اندونزی نیز در این نشست در سخنانی گفت: ما اندونزی ها افتخار می کنیم که کشورمان میهمان ویژه این نمایشگاه در سال آینده خواهد بود. اندونزی 1700 جزیره دارد و تنوع قومی و نژادی وسیعی برای معرفی و ارائه به دنیا دارد.

نویان با اشاره به فرهنگ اندونزی گفت: فرهنگ کشور ما تحت تاثیر فرهنگ های مختلف بوده است؛ خوشحالیم که می توانیم موقعیت ویژه استراتژیک کشورمان و تصویر متفاوتی از کشور خودمان را در نمایشگاه سال بعد ارائه کنیم؛ چنان که سال جاری با ارائه کتاب های متنوع تاریخی؛ آشپزی و ... این کار را کردیم.

آنیم نایم، وزیر آموزش و پرورش اندونزی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه نیازمند حمایت برای معرفی فرهنگ و تاریخ غنی کشورمان به دنیا داشتیم، گفت: اکنون وزارت آموزش و پرورش مسئول این کار شده است. اگرچه برای تعلیم و تربیت دانش آموزان نیازمند بودجه هستیم ، اما معرفی کشورمان نیز اهمیت فراوان دارد.

وزیر آموزش و پرورش اندونزی گفت: اگر چه کشور ما با چالش های متعدد مالی روبرو است و انتخابات ریاست جمهوری را نیز در پیش دارد، اما ما کوشش خواهیم کرد که بسیار قدرتمند در نمایشگاه کتاب سال آینده ظاهر شویم.

در انتهای این نشست نیز سخنرانان حاضر در نشست با خبرنگاران به پرسش و پاسخ پرداختند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 358

به "نمایش تصویری متفاوت از اندونزی به دنیا در نمایشگاه فرانکفورت 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش تصویری متفاوت از اندونزی به دنیا در نمایشگاه فرانکفورت 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید