رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم دره به تهران

به گزارش مجله آزات وب، سرپرست اداره کل راه آهن شمال غرب گفت: رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم دره به تهران که یکی از مطالبات مردم منطقه است، اجرا شده که امیدواریم عملیاتی گردد.

رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم دره به تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی خدایی، در مراسم افتتاح و بهره برداری از سکوی شماره یک ایستگاه راه آهن خرم دره در استان زنجان گفت: در سالیان گذشته خدمات ویژه ای در ایستگاه خرم دره به مسافران اجرا شده است، همه کوشش ها بر این است که خدمات ارائه شده در شان مردم منطقه باشد.

وی اظهار کرد: از جمله اقدامات اجرا شده در ایستگاه راه آهن خرم دره می توان به ساخت سکوی دوم و پاساژ زیرگذر، محوطه سازی و ساخت پاسگاه جدید ایستگاه خرم دره اشاره نمود، در امسال نیز نصب سایبان و پاساژ زیرگذر و بازسازی سکوی یک صورت گرفت.

این مسئول جمع کل هزینه هایی را که در 3 سال گذشته فقط در بخش محوطه سازی، سالن، پاسگاه و سکوها بیش از 4 میلیارد و 400 میلیون تومان بیان نمود و گفت: مجموع هزینه ها در 3 سال گذشته نزدیک 7 میلیارد تومان بوده است.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال غرب به اولویت رونق و توسعه بخش بازرگانی ایستگاه راه آهن خرم دره، اشاره نمود و گفت: در همین زمینه در سال 97 حدود 375 تن خمیر کاغذ برای شرکت پارس حیات تخلیه شد.

این مسئول گفت: ایستگاه خرم دره هم از بُعد مسافری و هم از بُعد بازرگانی و باری اهمیت بیشتری نسبت به سایر ایستگاه های تشریفاتی دارد، انتظار داریم با یاری مسئولان بتوانیم بیش از بیش به صنایع شهرستان خدمات ریلی ارائه دهیم؛ چراکه فرمایش رهبری استفاده از خدمات ریلی در حمل بار و مسافر است و دستور موکد بر این است که دست اندرکاران و دولت مردان کاری نمایند که بار و مسافر روز به روز بیشتر از جاده ها با توجه به مسائل و حوادثی که وجود دارد کم گردد.

وی بیان نمود: توسعه خدمات ریلی یکی از اولویت های برنامه توسعه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 849

به "رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم دره به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم دره به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید